Creatine

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Creatine

Hallo allemaal,
    Ik ben Koen en 16 jaar.
    ik hoorde van "Creatine" en dacht laat ik dit ook eens gaan proberen (als ik daar nog niet te jong voor ben). Maar weet iemand misschien dat als je dat voor je training hebt gebruikt, of het verstandig/ goed is om daarna een proteine shake te drinken?

Originally posted by Koenz07 View Post
    Hallo allemaal,
    Ik ben Koen en 16 jaar.
    ik hoorde van "Creatine" en dacht laat ik dit ook eens gaan proberen (als ik daar nog niet te jong voor ben). Maar weet iemand misschien dat als je dat voor je training hebt gebruikt, of het verstandig/ goed is om daarna een proteine shake te drinken?
    je kan creatine zelfs met je shake nemen na je training kan niks kwaad bro

Comment

Originally posted by Karwan View Post
      je kan creatine zelfs met je shake nemen na je training kan niks kwaad bro
      Oh, ik heb gelezen dat je het 30 min VOOR je training moet innemen.
      Klop dat?

Comment

Ik gebruik Creapure Creatine.
        Heb de eerste 5 dagen 4 maal daags 1 schep gedaan.
        Vervolgens neem ik 1 schep per dag om bij te houden.
        Hoeft niet perse voor de training....
        Als je wilt knallen voor het trainen kan je beter BSN No Xplode of Crack nemen.

Comment

Creatine verbeterd je prestaties niet na enkele minuten, het is geen pre workout supplement. Er gaat iets meer tijd over eer je er echt profijt van hebt.
          Het maakt niet uit wanneer je het neemt, dat ze het aanraden om voor de training te nemen is omdat er tijdens het trainen er bloed met dus creatine naar je spieren wordt gepompt en hier moet de creatine nu ook naartoe.
          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Ik zou gewoon 1 maal daags een schep nemen, en inderdaad de eerste paar dagen 4 maal daags. Na 6 weken ook even 2 weken rust, zodat je lichaam er niet aan gaat wennen.

Comment

Originally posted by Rottweiler82 View Post
              Ik gebruik Creapure Creatine.
              Heb de eerste 5 dagen 4 maal daags 1 schep gedaan.
              Vervolgens neem ik 1 schep per dag om bij te houden.
              Hoeft niet perse voor de training....
              Als je wilt knallen voor het trainen kan je beter BSN No Xplode of Crack nemen.
              dude in bsn no xplode en crack zit caffeine .
              caffeine is slecht met creatine
              dus je praat bullshit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X