Droog trainen of massa verschil?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Droog trainen of massa verschil?

Wat is het beste als je gewoon een afgelijnt licaam wil?

En welke reeksen en herhalingen horen er by ; droog trainen en welke by massa ?

Masssa reps van 8 en dan faill bij laatste en daarmee 3 setjes en zo zwaar mogelijk.

Droogtrainen weet ik niet man

Schijnt dat je veel meer reps moet maken maar gaat voornamelijk om cardio je bf te laten zaken

Comment

Originally posted by Vinniee_95 View Post
      Onder je onderhoud gaan eten.
      Squat 5 x 147.5
      Bench 5 x 122.5
      Deadlift 5 x 180

Comment

Massa zit tussen de 6-10 en 'droog' trainen ook van 6-10.
        Kwestie van cardio en voedsel.
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Ik ben nu 3weken op behoefte aan het eten zelfs ietsje meer,en doe daar bij kt en cardio.
          Doel is om Bf te laten zakken en spierbehoud te blijven behouden,nu al pijlsnelle verandering en dat na 3 weken al he!Nu nog 3 weken en dan de foto's eens naast elkaar houden,ben benieuwd.

Comment

Originally posted by Vinniee_95 View Post

En welke reeksen en herhalingen horen er by ; droog trainen en welke by massa ?

Jij moet gewoon 4x 8 tot 12 doen en goed eten(op onderhoud), naast je krachttraining gewoon cardio doen en meer niet.
            Dan krijg je goede massa en je verbrandt genoeg vet om strak te worden.

Ga nou eerst maar goed aan je basis werken, daar word je ook al droger van.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
              Ik ben nu 3weken op behoefte aan het eten zelfs ietsje meer,en doe daar bij kt en cardio.
              Doel is om Bf te laten zakken en spierbehoud te blijven behouden,nu al pijlsnelle verandering en dat na 3 weken al he!Nu nog 3 weken en dan de foto's eens naast elkaar houden,ben benieuwd.

Werkt optimaal he Richard?
              Nog ff doorknallen he, supermetamorfose......

succes kerel.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                Werkt optimaal he Richard?
                Nog ff doorknallen he, supermetamorfose......

succes kerel.
                Merk dat ik lekker ga op dit trainings en voedingsschema,maar de vetten kunnen niet hard genoeg gaan natuurlijk.
                Ga sinds kort ook maar niet meer op de weegschaal want daar zijn niet veel veranderingen te zien,alhoewel ik op somige dagen zelfs wat zwaarder werd????
                Maar ja het blijft moeillijk in te schatten zo voor de spiegel elke dag of er iets in positieve zin aan het changen is,vandaar mijn voor en na picture maar.Heb soms zelf het idee alsof er helemaal niks gebeurt met mijn lichaam,gellukkig moet ik het van de mensen hebben op de gym die mij vaak genoeg vertellen wat ik graag wil horen!!(zij ik het nou goed op behoefte,of is het op onderhoud?We bedoelen in ieder geval hetzelfde hoor!Als hij het maar snapt wat ik hem bedoel te zeggen).

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
                  (zij ik het nou goed op behoefte,of is het op onderhoud?).
                  Als jij je doel bereikt met wat je eet dan eet je op behoefte....altijd.!
                  Jij bent je doelen aan het bereiken dusssss......het klopt dan.

Als je onder of boven je behoefte eet dan haal je je doelen niet of je schiet je doel voorbij. Lekker verwarrend zo he, haha.

Maar de mensen om je heen, als ze zeggen dat je goed vooruit gaat dan zit daar meestal wel een kern van waarheid in.
                  Dat je soms iets zwaarder wordt is wel logisch, je eet genoeg om goed te herstellen dus worden de spieren wat zwaarder. Je wordt alleen niet vet, daarvoor eet je net te weinig, je verbrand net iets meer dan je aanzet in vet.

Comment

Ok dan!
                    Wat is dan eten op onderhoud?

Comment

Je dagelijkse behoefte eten kwa cal
                      Dit om opgewicht te blijven.

Comment

yep, zo is het.