Luxe probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Luxe probleem

Hola BN's

Misschien een beetje een rare vraag:

Ik ga nu 3 maanden naar de sportschool en maak goede progressie. Mn bf is gezakt met 6% (24-18) en mn gewicht is hetzelfde gebleven.

Echter mn kleding wordt allemaal veel te klein (broek te groot).. (ben zelfs 2 bordermaten gegroeid in mn nek ).

Hoe doen / deden jullie dat in het begin? Is het zo dat je om de 2 maanden nieuwe kleding moet kopen of koop je gewoon 10 maten te groot?

Dit ook met oog op het feit dat ik als zanger in pak moet staan wat altijd perfect moet zitten (sweat)

Gracias!
    "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Ja dat is altijd een beetje irritant.

Broeken gaan bij mij nu juist strakker zitten, niet extreem maar het zit minder prettig.

Ik zou zeggen; deal with it.
    Squat 5 x 147.5
    Bench 5 x 122.5
    Deadlift 5 x 180

Comment

phoq, ik wil een hugo boss pak halen maar die zijn best prijzig. *in dubio zit*
      "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
        Dan ga je toch naar de SuitSupply...

Comment

Als je traint zitten standaard maat pakken niet mooi, stond artikeltje in Mh deze maand.
          Met een beetje V; Schouders te strak, taille te wijd, broeken te ruim.
          Wordt dus maatwerk.
          Ik ga pas weer een pak halen als ik 110KG weeg :P
          Ssssmoking

Comment

heb een pak van scabal, maatwerk. had ik achteraf gezien beter niet kunnen kopen voor die belachelijke prijs.

Comment

In 3maand 6% gezakt
              Hoe heb je dat gedaan???
              Mijn log: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58954-road-to-be-tha-pussymagnet.html

Comment

Originally posted by cetn View Post
                In 3maand 6% gezakt
                Hoe heb je dat gedaan???
                Goed eten, 5 keer in de week naar de sportschool en mentaliteit

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
                  Ik heb twee pakken van Hugo Boss en ben er recentelijk uitgegroeid. Moest een nieuw pak laten maken...
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

zou als ik jou was zeker broeken die te groot zijn geworden niet te snel weggooien. Als je een beetje je benen traint, krijg je dan na een tijd weer dat de kleinere broeken te strak om je benen gaan zitten.

Dan moet je toch weer aan grotere maten (die dan ruim zitten bij je middel)
                    Fear is the mind killer

Comment

Jep inderdaad, mijn losse broeken zijn allemaal strakker gaan zitten om me benen. Bij me kuiten, bovenbenen vooral en me kont ook.. Riem is nog wel noodzakelijk, maar ik zou te ruime broeken niet wegdoen, want je groeit er vanzelf weer in als je gaat trainen!
                      "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X