Trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainen

hallo ik ben nieuw hier en had eens een vraagje Ik ben 16 jaar oud, ik fitness al een tijdje maar heb het nooit egt heel intensief gedaan omdat de instructeurs bij mij op de fitness zeggen dat je van ongeveer 18 pas egt zwaar mag gaan trainen.

ondanks dat ik al even train vind ik toch dat ik te weinig resultaat zie. Maar met het trainen doe ik niet egt door totdat ik echt nietmeer kan, is dit wel beter om sneller sterker/meer spier massa te krijgen? En is het echt slecht om op mijn leeftijd al intensief te gaan trainen ?

grtz

Geen probleem hoor, gewoon intensief trainen, veel leden hier zijn trouwens ook maar 16-17 jaar

Lees dit anders eens, staat veel info in
    http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...ybuilding.html

Comment

Zorg gewoon dat je je oefeningen correct uitvoert en let vooral op je rug.
      In België mag je voluit krachttrainen vanaf je 16j en officieel bodybuilden vanaf je 18j (om een idee te geven).
      Chaos. Panic. Disorder. My work here is done

Comment

hm oke maar ik zal men zelfgemaakte ''schema'' eens posten zodat jullie misschien kunnen zeggen wat ik kan verbeteren!

Buikspieren: 3 setjes : 30x sit up(met benen opgetrokken in hoek 90graden) + 10 onderbuik

Biceps: 4 setjes:Losgewichten omhoog heffen 8kg x16(=8x linker arm 8x rechter)- 9kg x16-9kg x16-8kg x16

3 Setjes: Staaf 15kg x8 x3

Schouders: 3 setjes: Losgewichten omhoog duwen 6kgx20(=Linker kant 20x en rechter kant20x) (x3)

3 setjes: Schuin langs lichaam omhoog 4kg x10 x3

Rug: 3 Setjes: Low Row 45kg x15 x3

2 setjes: Pull down(Achter nek) 63.9kg x10 x2

3setjes: Assisted Chin-up(Breed)80kg assistancex10 x3

Triceps: 2setjes: ''Naar ondertrekken'' 36kg x15 x2

Borst: 3 Setjes: Bankdrukken 20kgx15 - 22.5kg x15 - 22.5kg x15

3setjes: Fly 22kg x20 x3

Dit doe ik 3 keer in de week

ik hoop dat het een beetje duidelijk is maar zelf denk ik dat het dat niet is . Sorry voor soms de slechte benamingen van de oefeningen maar bij sommige oef weet ik echt niet hoe hij noemt. (Met bijvoorbeeld x3 vetgedrukt bedoel ik eigenlijk het aantal setjes wat ik daarvoor al vermelde)

Dit is nog denk ik een vrij beginners schema, hoe kan ik dit goed verbeteren voor echt die V-vorm te krijgen nzo ..

alvast bedankt
        Last edited by Robx; 16-03-2011, 20:09.

Comment

pak ff de drie dagen split beginnersschema van marnop, die is wat uitgebreider
          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

nja het is zeker belangrijk dat je het goed gaat uitvoeren.
            je zult mssn minder kilo's pakken bij het goed uitvoeren.
            maar ook sneller resultaat zien.

ik zelf zou eerst voor 3 dagen en dan full body gaan.Ma/Wo/Vrij
            lekker even alles goed laten wennen en alles goed uitvoeren
            daarna een split schema maken

maar naast het fitnessen is het ook belangrijk om goed te eten en rusten als je wilt groeien
            Last edited by Rorije; 17-03-2011, 10:57.

Comment

Originally posted by Rubeltje View Post
              pak ff de drie dagen split beginnersschema van marnop, die is wat uitgebreider

yep je kan gewoon een normale split pakken, geen probleem.
              Niet te idioot hoge gewichten gebruiken en je kan veel op 12 tot 15 herhalingen doen voorlopig. Na een maand of 3 kan je zwaarder gaan pakken met wat minder herhalingen.

hier staat de 3 daagssplit.
              http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post782163
              1e Masters Superbody YBF 2011!
              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

bedankt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...