Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je kan het beste gewoon goed eten, paar honderd cal boven onderhoud en je bf% in de gaten houden/onder controle houden.
Cutten doe je als je een bodybuildingwedstrijd moet doen, anders is het flauwekul om te doen.
Als je bf% te hoog wordt dan ga je gewoon iets minder eten en voeg je wat extra cardio toe tot je bf% weer op het gewenste nivo is.
Zo simpel is het.
Steeds weer bulken-cutten-bulken-cutten is onzinnig tijdverdrijf. Gaat alleen maar ten koste van je progressie.
Je kan het beste gewoon goed eten, paar honderd cal boven onderhoud en je bf% in de gaten houden/onder controle houden.
Cutten doe je als je een bodybuildingwedstrijd moet doen, anders is het flauwekul om te doen. Als je bf% te hoog wordt dan ga je gewoon iets minder eten en voeg je wat extra cardio toe tot je bf% weer op het gewenste nivo is.
Zo simpel is het.
Steeds weer bulken-cutten-bulken-cutten is onzinnig tijdverdrijf. Gaat alleen maar ten koste van je progressie.
spreek jij jezelf niet een beetje tegen ?
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Beetje zonde om een heel nieuw topic aan te maken, dus kan het net zo goed hier vragen. Van de winter voor het eerst begonnen met bulken en is best wel goed gegaan vind ik zelf. Helaas heeft dit wel geresulteerd in een buikje .
Mijn vraag is hoe snel cutten ongeveer gaat, want het liefst bulk ik nog wel even door. Afvallen ligt mij sowieso meer dan aankomen, maar heb geen zin om in de zomer met een buik over m'n zwembroek rond te lopen ^_^. Dus wat is reeël wat je per maand aan vet kan verliezen?
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Comment