Hallo, mijn naam is Pim
Ik ben nu een tijdje serieus bezig met bodybuilding.
Heb redelijk wat massa gegaind.
Ben van 81kg 's ochtends gekomen, vetpercentage ongeveer 15, toendertijd nooit fatsoenlijk gemeten Ik had toen al redelijk wat getraind, maar meer fitness dan echt massa kweken. Deze gegevens komen uit augustus 2010.
Nu in maart, zit ik op een gewicht van 92kg 's ochtends met een vetpercentage van 14%, gemeten met een huidplooimeter.
Mijn doel is om in juli op een percentage van 10% te staan.
Dus ik heb mijn cardio wat omhoog gegooid, voeding aangepast.
Eerst deed ik elke training alleen 10 minuten opwarmen cardio.
Nu doe ik daarbij op mijn 2 rustdagen een combinatie van duurloop en HIIT.
Op zondag HIIT en op woensdag duurloop.
Normaal neem ik mijn creatine in combinatie met snelle carbs, direct na de training in en een half uur later mijn proteïnen.
Over HIIT heb ik gehoord dat er zowiets van toepassing genaamd afterburn.
Wanneer kan ik na mijn cardio nou dus het beste mijn creatine en proteïnes innemen? Zonder dat ik hierbij de afterburn vernaggel.
Greetz Pim
Ik ben nu een tijdje serieus bezig met bodybuilding.
Heb redelijk wat massa gegaind.
Ben van 81kg 's ochtends gekomen, vetpercentage ongeveer 15, toendertijd nooit fatsoenlijk gemeten Ik had toen al redelijk wat getraind, maar meer fitness dan echt massa kweken. Deze gegevens komen uit augustus 2010.
Nu in maart, zit ik op een gewicht van 92kg 's ochtends met een vetpercentage van 14%, gemeten met een huidplooimeter.
Mijn doel is om in juli op een percentage van 10% te staan.
Dus ik heb mijn cardio wat omhoog gegooid, voeding aangepast.
Eerst deed ik elke training alleen 10 minuten opwarmen cardio.
Nu doe ik daarbij op mijn 2 rustdagen een combinatie van duurloop en HIIT.
Op zondag HIIT en op woensdag duurloop.
Normaal neem ik mijn creatine in combinatie met snelle carbs, direct na de training in en een half uur later mijn proteïnen.
Over HIIT heb ik gehoord dat er zowiets van toepassing genaamd afterburn.
Wanneer kan ik na mijn cardio nou dus het beste mijn creatine en proteïnes innemen? Zonder dat ik hierbij de afterburn vernaggel.
Greetz Pim
Comment