Hallo, ik heb ooit gelezen hier, ik weet niet precies meer waar, dat het niet mogelijk is om spieren aan te komen EN vet te verliezen op het zelfde moment, maar wel als je afwisselt in weken, maar kan het ook zo zijn, dat ik maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag een lichte cut doe, en zaterdags en zondags bulk met heel veel koolhydraten, en zo vet verlies EN spieren aankom?
of raden jullie mij iets anders aan?
2e vraagje, ik heb moeite met het berekenen van mijn onderhoud, ten eerste omdat op internet verschillende calculators verschillende resultaten weergeven, ten tweede omdat ik op schooldagen (maandag t/m vrijdag) dagelijks 36 k/m p uur fiets, (heen en terug, naar school) en dit doe ik dus niet op zaterdag en zondag, vandaar dat ik graag op deze dagen wil bulken, maar hoe moet ik nu mijn onderhoud berekenen, want die is ook afhankelijk van je beweging toch ?
Groeten, Tepper
of raden jullie mij iets anders aan?
2e vraagje, ik heb moeite met het berekenen van mijn onderhoud, ten eerste omdat op internet verschillende calculators verschillende resultaten weergeven, ten tweede omdat ik op schooldagen (maandag t/m vrijdag) dagelijks 36 k/m p uur fiets, (heen en terug, naar school) en dit doe ik dus niet op zaterdag en zondag, vandaar dat ik graag op deze dagen wil bulken, maar hoe moet ik nu mijn onderhoud berekenen, want die is ook afhankelijk van je beweging toch ?
Groeten, Tepper
Comment