Stress

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stress

Hoe gaan jullie er eigenlijk mee om als je een dag niet goed gegeten hebt ivm stress? Het is echt vervelend als je geen hap door je keel krijgt hierdoor.

Heb nooit zo veel stress eigenlijk.
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Tja.. Toch proberen iets naar binnen te krijgen..is lastig maar het moet toch..

Comment

Vloeibaar eten, koop een blender.
        Staan genoeg recepten hier op het forum.
        Mind is everything.

Comment

Ik moet juist oppassen dat ik niet teveel naar binnen pomp als ik stress heb!

Comment

Ik moet toch wel gruwelijk ziek zijn, wil ik geen hap meer door mijn keel krijgen.
            Bij stress eet ik eerder meer suikers

Comment

Vloeibaar voedsel krijg ik wel altijd goed binnen. Gisteren wel een hele maaltijd uitgekotst toen ik een tegenslag kreeg te horen

Comment

Heb nooit problemen met eten, misschien als ik doodziek ben. Dan nog zou ik inderdaad aan het blender voedsel gaan.. Tonijn, rijst en groente door de blender en drinken maar.. Ik zou het echt proberen als ik serieus geen hap door me keel krijg.. Beter dat dan niet eten en kilo's lichaamsgewicht verliezen tijdens je ziekteperiode..
                "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                  Ik moet toch wel gruwelijk ziek zijn, wil ik geen hap meer door mijn keel krijgen.
                  Bij stress eet ik eerder meer suikers
                  Jij ook al,ja of alles door elkaar zoet en hartig!!Ik lijk wel een vrouw!

Comment

Wat jij hebt heb ik echter nooit last van gehad. Ik zou nog liever iets minder eten wanneer je stress hebt. Trainen tijdens stress werkt goed als afleiding, maar aan de andere kant ga je vaak geen ruk vooruit in een stressvolle periode.
                    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by Race_monster View Post
                      Vloeibaar voedsel krijg ik wel altijd goed binnen. Gisteren wel een hele maaltijd uitgekotst toen ik een tegenslag kreeg te horen

Moet dan wel een heel erg akelig geluid zijn geweest he....?
                      sorry racemonster maar kotsen vanwege een tegenslag te horen??????Is niet nodig he?
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Moet dan wel een heel erg akelig geluid zijn geweest he....?
                        sorry racemonster maar kotsen vanwege een tegenslag te horen??????Is niet nodig he?
                        Nja mijn maag begon er van te draaien en alles kwam er uit. Gelukkig heb ik toch wel voldoende voedsel naar binnen kunnen werken vandaag. Even mijn bakje kwark en maar gaan slapen.

Originally posted by adon1s View Post
                        Wat jij hebt heb ik echter nooit last van gehad. Ik zou nog liever iets minder eten wanneer je stress hebt. Trainen tijdens stress werkt goed als afleiding, maar aan de andere kant ga je vaak geen ruk vooruit in een stressvolle periode.
                        Klopt, fitness vind ik altijd een fijne afleiding.

Comment

heb nooit stress gehad, wel vaker verliefd geweest waardoor ik ook geen hap door me keel kreeg.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                            heb nooit stress gehad, wel vaker verliefd geweest waardoor ik ook geen hap door me keel kreeg.
                            Kijk dan ook niet zo vaak naar mijn avatar jongen...........hahaha
                            1e Masters Superbody YBF 2011!
                            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                              Kijk dan ook niet zo vaak naar mijn avatar jongen...........hahaha
                              kan het niet helpen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X