moeheid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• moeheid

heey,

overdag voel ik me vaak zo moe, voel me futloos soms, en energieloos... weet iemand hoe dit komt? mijn ouders zeggen dat ik te weinig suikers eet, zou dit kunnen? zou ik misschien wat dextro energy gebruiken ( druivensuiker) en zou dit dan wat helpen?

alvast bedankt!

Misschien eet je te weinig koolhydraten of ben je gewoon moe van de winter en gaat het nu snel weer beter nu het zonnetje er is!
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

wat eet je allemaal in de ochtend/middag? Dextro nemen heeft totaal geen zin.. Ik werd ook altijd moe in de middag tijdens school enzo.. op een gegeven moment is het weggegaan. Ergste geval is nog pfeiffer maar denk dat het meer aan je voeding ligt.
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ligt eraan; wat zijn je stats? Zit je in de cut/bulk? Hoeveel koolhydraten eet je op een dag?
        "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Ik heb er ook bijna elke dag last van..

waarschijnlijk ligt het aan je voeding en uiteraard externe factoren zoals stress en dergelijke..
          Ik heb elke dag best veel kopzorgen en dat vreet gewoon mega veel energie ongemerkt..

Comment

Pfeiffer/ijzertekort/B12 tekort/vitamine tekort/slaaptekort/te weinig eten/te veel eten/etc... Ga naar de dokter en laat je even prikken.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

vitamine b12 tekort dan mag je nog al volgens mij. k lees hier dat de gemiddelde nederlandse persoon een overschot heeft waar hij/zij 2 jaar op kan teren.

Vitamine b12 tekort - Encyclopedie - GezondheidsNet

Comment

Een mogelijkheid die nog niet genoemd is, is overtraining.
                How you like them apples?

Comment

eerder naar bed gaan mss wel slaapapneu? wordt je snachts vaak wakker?
                  ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Wat doe je zoal de hele dag? Want als je de hele dag weinig lichamelijke beweging hebt, wordt je ook moe en futloos.

Is het over als je ineens iets leuks gaat doen? Heb je energie voor leuke dingen?
                    Zo ja, denk dan eens over het bovenstaande na.

Originally posted by Beaudien View Post
                    Misschien eet je te weinig koolhydraten
                    Juist schommelingen in koolhydraten zorgen voor moeheid.

Comment

ik heb vaak om 4 uur echt een dip... omdat ik dan sinds het ontbijt geen carbs meer heb gehad. heb je een goed eetschema?

Comment

Wat is je voedingsschema,en wat voor trainingsschema heb je??
                        Zet het maar even hier,ik weet zeker dat er mensen zijn die je dan wel het een en ander aan tips kunnen geven.
                        Succes!!

Comment

precies je kan wel weer langs de dokter gaan maar een goed voedingsschema helpt ook al heel erg
                          "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post

Juist schommelingen in koolhydraten zorgen voor moeheid.
                            Als hij zich moe voelt en geen energie heeft, kan het toch best daaraan liggen?
                            Als ik bijvoorbeeld op trainingsdagen geen kh eet, ben ik afgedraaid later op de dag.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Als je je loom voelt eet je eerder teveel suiker dan te weinig suiker. Extra dextro nemen is werkelijk het meest achtelijke plan dat je hiervoor kan bedenken. Ontbijt je wel? Hoe regelmatig eet je? Heb je hier alleen last van op momenten dat je niet regelmatig eet? Wat eet je dan precies..?
                              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X