v shape

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• v shape

hallo
    ik heb een vraag : voor die echte v-shape/vorm te krijgen, moet je dan vooral je rug trainen of .. ?
    en welke oefeningen zijn dan aan te raden daarvoor?

grtz

Originally posted by Robx View Post
    hallo
    ik heb een vraag : voor die echte v-shape/vorm te krijgen, moet je dan vooral je rug trainen of .. ?
    en welke oefeningen zijn dan aan te raden daarvoor?

grtz

smalle taille hebben en onder andere latissimus dorsi trainen.

Comment

Dikke schouders zorgen ook wel voor breedte, maar een brede rug des te meer natuurlijk..
      "Straight outta gym"

Comment

Voor een goede Vshape is het belang dat het het hele bovenlichaam goed is ontwikkeld in combinatie met een lager VP.

Comment

lat-pulldown, optrekken, brede greep zodat de biceps het minst belast worden en de rug optimaal aangesproken worden. T-bar rowing voor de massa op de spieren of pully row. Naar mijn mening zijn alle rug oefeningen waarbij je het gewicht van voren naar je buik moet trekken, voor dikte op de rug. Alle oefeningen die je van boven naar je borst of nek trekt de breedte makers of te wel voor de V.
          28 jaar, 1.92 m, 112 kg 19%17 3 2012

Comment

dit is toch ook voor een groot deel aanleg.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Deadlift en pull ups.
              Squat 5 x 147.5
              Bench 5 x 122.5
              Deadlift 5 x 180

Comment

Rug, borst en schouders en zoals hiervoor genoemd is de smalle taille van belang (een man heeft vergeleken met een vrouw over het algemeen een smallere taille) maar dan moet je natuurlijk geen hoog VP hebben.

Comment

Gewoon je kuiten trainen! nee gewoon je bovenlichaam trainen en dan zou je een echte beachboy moeten worden

Comment

ik doe low row, Lat pull down(achternek) en assisted chin up breed, die gewone chin ups breed lukken toch niet geweldig.

is dit genoeg of tog nog wat meer voor rug ? En die lat pull down beter achter/voor nek of maakt dat niet veel verschil ?

thnx

Comment

Originally posted by Robx View Post

En die lat pull down beter achter/voor nek of maakt dat niet veel verschil ?

thnx
                      Beter voor je nek in verband met kans op blessure.

Comment

maar achter de nek lijkt het alsof ik de spiern beter train, klopt dit ?

Comment

Doe hem zoals het je het beste aanvoelt, zelf voelt de achter de nek beweging bij mij wat onnatuurlijk dus doe hem voor langs.
                          Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Optrekken met extra gewicht geeft bij mij het beste resultaat en het meeste spierpijn of een superset pulldown met gestrekte armen/front pulldown voor de pomp.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X