Mannenproducten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mannenproducten

Hallo !

Ik ben laatstejaarsstudente Communicatiewetenschappen aan de Universiteit Gent. Naar aanleiding van mijn thesis over mannen en het gebruik van verzorgingsproducten had ik graag op uw medewerking gerekend bij mijn onderzoek.
    Ik nodig alle mannen vanaf 18 jaar uit om bijhorende enquête in te vullen.
    Laat je niet afschrikken door de term 'verzorgingsproducten', want ook douchegel, shampoo, scheerproducten, deo,... worden hierbij gerekend.

De link: Enquête + Vragenlijst + Onderzoek + Panel = thesistools.com

Alvast bedankt voor uw medewerking!
    Ann-Sophie Desmet

Dit lijkt me geen straks plan aangezien M!LF nu op TV is.

Niemand die durft te reageren
    In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Gedaan!

Succes
      1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Help... ik heb echt zo'n hekel aan oververzorgde mannen. Ik ga ook vrijwel altijd voor de metalheads, laat die wilde haren maar lekker zien Het enige wat een vent hoort te gebruiken is zeep, shampoo, tandpasta, scheergel en zo af en toe een likje deo. Begin me toch zorgen te maken als hij 's morgens langer voor de spiegel staat dan ik. Bij die gemanicuurde mannetjes heb ik altijd de vrees dat je op een dag thuis komt en hem aantreft in jouw kanten string.
        Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Ingevuld..
          "Straight outta gym"

Comment

Eerste pagina 20 vragen + een doorgaan (oftewel een onbekend aantal meer vragen) = gevoel van, dit is geen korte enquete.
            Plus dat de vraag komt van iemand die hier de enquete dropt met 1e post -> misschien als ik me een keer heel ernstig verveel :P
            Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by Ellie View Post
              Help... ik heb echt zo'n hekel aan oververzorgde mannen. Ik ga ook vrijwel altijd voor de metalheads, laat die wilde haren maar lekker zien Het enige wat een vent hoort te gebruiken is zeep, shampoo, tandpasta, scheergel en zo af en toe een likje deo. Begin me toch zorgen te maken als hij 's morgens langer voor de spiegel staat dan ik. Bij die gemanicuurde mannetjes heb ik altijd de vrees dat je op een dag thuis komt en hem aantreft in jouw kanten string.
              jij snapt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X