sleutelbeen banden gescheurd!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sleutelbeen banden gescheurd!

Beste bners,

ik heb 3,5 week geleden me sleutel been banden gescheurd met voetbal! ik was top op weg met fitness me voeding en me schema waren top, maarja ik kan nu niet meer trainen een tijd, heeft iemand hier ervaring mee hoelang het ongeveer kan duren en of je nog last blijft houden?

alvast bedankt,
    martijn

Originally posted by smarti1991 View Post
    Beste bners,

ik heb 3,5 week geleden me sleutel been banden gescheurd met voetbal! ik was top op weg met fitness me voeding en me schema waren top, maarja ik kan nu niet meer trainen een tijd, heeft iemand hier ervaring mee hoelang het ongeveer kan duren en of je nog last blijft houden?

alvast bedankt,
    martijn
    vraag het aan de fysiotherapeut,
    ik heb ook zoiets gehad, (knieblessure)
    voor mij leek het de eerste weken een hopeloos geval,
    en ik werd zelfs depresief omdat ik niet meer kon sporten,
    uiteindelijk heeft het voor mij 5 maanden geduurd.

ik gaf soms de hoop hellemaal op, maar het komt wel weer goed en er komt een tijd dat je gewoon weer kunt knallen in de sportschool.

succes.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      vraag het aan de fysiotherapeut,
      ik heb ook zoiets gehad, (knieblessure)
      voor mij leek het de eerste weken een hopeloos geval,
      en ik werd zelfs depresief omdat ik niet meer kon sporten,
      uiteindelijk heeft het voor mij 5 maanden geduurd.

ik gaf soms de hoop hellemaal op, maar het komt wel weer goed en er komt een tijd dat je gewoon weer kunt knallen in de sportschool.

succes.
      thnx, me fysio zegt dat ik het moet aanvoelen, de chirurg zegt 2 maanden met een mitella om en dan nog 4 tot 6 maanden herstellen dus wordt nu al gek van het niks doen maarja ,, hij zegt ook dat je nog lang last ervan kan hebben ! dus ik hoop dat het meevalt maarja ik hoop dat nog iemand hier hetzelfde heeft meegemaakt,, en hoe die het heeft ervaren,, hoe merkte je dat je depressief werd?

Comment

Zou als ik jou was beetje rustig aan doen en net als wat de fysio zegt, je voelt je eigen lichaam aan...
        Wat je kan doen is rustig beginnen met kleine gewichten en zo weer op krachten komen.
        Want als je helemaal niks meer doet, wordt het steeds moeilijker om op weer het oude niveau te komen.
        Heb zelf 2 en halve maand geleden men rug gebroken gehad, waar ik mezelf ook weinig hoop gaf en dacht sporten word em niet meer.
        Met beetje fysio en eigen initiatief kom je een heel eind!
        Don't give up en succes met het herstel.

Comment

Gewoon luisteren naar de chirurg.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Weet niet precies wat sleutelbeenbanden zijn of wat zo een blessure inhoud maar ik heb een aantal maand mijn sleutelbeen 2 maal gebroken met het voetbal... Was toen in totaal een maand of 5 out

Comment

sleutelbeenbanden??

Bedoel je soms je pezen rond de sleutelbeen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X