problemen ontbijt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• problemen ontbijt

zoals de titel zegt heb ik nogal problemen met men ontbijt, wel eigenlijk men eerste 2 maaltijden van de dag. ik moet namelijk verschrikkelijk veel moeite doen om s'morgens men ontbijt binnen te houden, van zodra ik iets gegeten heb moet ik vreselijk hoesten en kokhalzen. Dit houd meestal aan tot men middageten. Ik heb dit vooral wanneer ik havermout eet, het is niet dat ik het niet lekker vindt, maar ik kan het gewoon niet binnenhouden.
    Fruit is eigenlijk het enige wat ik zonder problemen kan eten, maar aangezien ik wanhopig 10 kilo probeer bij te komen is dat niet bepaald optimaal

iemand die hier ervaring mee heeft of advies?

Gewoon proppen vriend, anders gooi je het maar in de blender.

Je lijkt wel een meisje van 6 op deze manier

zonder een gezonde eetlust gaat het nog heel erg moeilijk worden.

Comment

hahaha, probeer het voor je zelf lekker te maken. om elke ochtend te kunnen opstaan en te zeggen van dat je honger hebt. dat heb ik nu wel na al die jaren bikkelen.
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

groot glas lauwwarm water drinken 20 min voor het ontbijt,
        kan je problemen verhelpen.

dit geeft je spijsvertering een klein zetje, zodat je misschien alles binnen kan houden.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik ken het probleem, ik kan 's ochtends absoluut geen brood eten. Voor mij werkt muesli dan weer wel; dat eet ik zonder problemen op.
          Je moet dus zelf iets vinden wat je 's ochtends wel kunt eten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X