Ketogenic dieet: Talal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ketogenic dieet: Talal

Heey jongens,

Ik zal even situatie uitleggen(kon ook in mijn log, maar weet niet of iedereen die leest):

Ik zit nu ongeveer op 12%, mischien lager, mischien hoger. Nu merk ik dat al aardig droog word. Maar er zit echt een vervelende laag buikvet op mijn buikspieren. Ik houd er echt niet van, ik heb al vaker hierover gepraat en ben dus van plan om ketogenic dieet te volgen. Welke weet ik nog niet, mijn vraag was of jullie er nog 1 weten toevallig?

Ten tweede: stel ik zou zo een ketogenic dieet volgen, verlies ik hierbij massa of word dit gewoon gehandhaafd.

Deze vragen over het ketogenic doe ik waarschijnlijk over 2/3 weken na wat ingelezen te hebben.

En marnop :P, jou manier werkt ook perfect alleen komt er eind aan het vet kwijtraken en toch massa erbij krijgen. Dit heeft niet alleen met de manier van jou te maken maar vooral met mijn motivatie. Dus hoop dat ik niet meteen als ondankbaar mietje word genoemd ofso:P

Originally posted by talalelh15 View Post
    Heey jongens,

Ik zal even situatie uitleggen(kon ook in mijn log, maar weet niet of iedereen die leest):

Ik zit nu ongeveer op 12%, mischien lager, mischien hoger. Nu merk ik dat al aardig droog word. Maar er zit echt een vervelende laag buikvet op mijn buikspieren. Ik houd er echt niet van, ik heb al vaker hierover gepraat en ben dus van plan om ketogenic dieet te volgen. Welke weet ik nog niet, mijn vraag was of jullie er nog 1 weten toevallig?

Ten tweede: stel ik zou zo een ketogenic dieet volgen, verlies ik hierbij massa of word dit gewoon gehandhaafd.

Deze vragen over het ketogenic doe ik waarschijnlijk over 2/3 weken na wat ingelezen te hebben.

En marnop :P, jou manier werkt ook perfect alleen komt er eind aan het vet kwijtraken en toch massa erbij krijgen. Dit heeft niet alleen met de manier van jou te maken maar vooral met mijn motivatie. Dus hoop dat ik niet meteen als ondankbaar mietje word genoemd ofso:P
    minder man ..
    joke ik ben nieuwschgiereg hoe je dit gaat doen !
    Lost all i got

Comment

Verstandige move.

De meest massasparende ketovariant zal hoogstwaarschijnlijk (je raad het vast al) UD2 zijn.

Ook al zou je niet kiezen voor UD2 zou ik je toch adviseren om het boek eens door te lezen. Alleen al om de grondbeginselen van keto te snappen is UD2 erg interessant. Ik beloof je, er gaat een wereld voor je open.
      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

cyclisch ketogeen dieet? die ga ik waarschijnlijk volgen na het weekend

Comment

Je zal ook je training volledig aan moeten passen aan het CKD. Heb het zelf ook gedaan in het verleden. Dynobet en Brambo19 hebben me destijds goed geholpen met hun adviezen.

Comment

Ty kevster, dan ben jij iedergeval met 2 anderen een voorstander ervan. Die ud 2.0 heb jij daar heel toevallig een gratis link voor als e-book? Of anders een betaalde link? Dan ga ik me is ff heel goed in verdiepen en proberen shredded te zijn :P

Comment

Wat is er met je motivatie dan?

Het ging toch goed zo?

Comment

Wat volgen alle mocro's hier allemaal complexe eetschema's
                Squat 5 x 147.5
                Bench 5 x 122.5
                Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
                  Hahaha..

Goeie move man!

Er zal vast wel ergens een link zijn om te downloaden. gewoon ff googlen en/of de torrent/nieuwsgroepen sites doorlopen, kom je vast wel wat bruikbaars tegen.
                  In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
                    Best mee eens.. hou het gewoon bij de basic's..

Schoon en eiwitrijk eten ..vaak eten en keihard trainen...

Al dat ud2 en keto enz... pffff

Comment

gewoon een strak schema volgen met minder KH lijkt me

en de kipburgers laten staan wanneer je eens naar het strand gaat

Comment

Originally posted by nibor76nl View Post
                        Best mee eens.. hou het gewoon bij de basic's..

Schoon en eiwitrijk eten ..vaak eten en keihard trainen...

Al dat ud2 en keto enz... pffff
                        Mensen die nu eenmaal nog niet zover gevorderd zijn, hebben ook niet zo'n complexe schema's nodig voor gains.

Verder: I agree on kevster, maar hou er rekening mee dat het wel een tikkeltje complexer/zwaarder is dan wat je gewend bent.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

@ iedereen. Volgens mij ben ik de enige mocro hier :P, karwan is irakees. Het ging goed, maar ik begin echt af te zwakken. Schoon voedsel komt me facking strot uit. Ik junk 4 x in de week wtfff?. Ik vind gwn dat het tijd is voor iets nieuws en dat is op dit moment ud 2.0 of een ander soort dieet. Daarna zal ik weer basic massa bouwen op marnop zijn manier. Dat het zwaar word weet ik, als ik iets wil dan kan me mezelf er echt wel voor de volle 100% voor zetten.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                            @ iedereen. Volgens mij ben ik de enige mocro hier :P, karwan is irakees. Het ging goed, maar ik begin echt af te zwakken. Schoon voedsel komt me facking strot uit. Ik junk 4 x in de week wtfff?. Ik vind gwn dat het tijd is voor iets nieuws en dat is op dit moment ud 2.0 of een ander soort dieet. Daarna zal ik weer basic massa bouwen op marnop zijn manier. Dat het zwaar word weet ik, als ik iets wil dan kan me mezelf er echt wel voor de volle 100% voor zetten.
                            Tja.. toch een kwestie van schoon blijven eten en volhouden..
                            Ik ben er nu aan gewend en alles gaat vanzelf..

Kom op man..je ben sterk genoeg om dit vol te houden..
                            1x per week ff junken als beloning en de rest gewoon goed eten en knallen op de gym...

Comment

Jah ff volhoude voor wat?, dit zal ik toch vele jaren willen blijven doen. En moet het leuk voor mezelf maken lijkt me toch?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X