Niet tevreden! Tips aub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niet tevreden! Tips aub

Stats:
    19 jaar
    1m75
    78 kg

Doe 4 x krachttraining per week + 4 x lopen van 30'-45'

Ik ben dus bezig met bulken en kom dus gewicht bij.

Ik vind dat mijn borst nog wat klein toont, is dit gewoon omdat ik geduld moet hebben en nog meer massa op mijn borst moet krijgen?

Mijn rug is wel in orde maar graag zou ik nog breder worden, oplossing: Pull ups?

Over mijn buikspieren ben ik helemaal nie tevreden, ik zie de bovenste 2 maar daar blijft het bij. Komt dit dan gewoon omdat mijn vetpercentage te hoog is?

Zijn er tips om iets bij te nemen? Zoals iets van NO SHotgun of zijn er andere producten die beter zijn?

Hoelang ben je bezig? Hoe ziet je voeding eruit? Hoe ziet je trainingschema eruit? Allemaal dingen die moeten kloppen..
    Failure is your friend

Comment

Ik ben ongeveer 1 jaar bezig maar heb 3 maand niets gedaan door examens en stage nzo..

Maandag: Rug
      Pull-UpsSeated RowDumbell Bent-Over RowT-Bar RowLat Pulldown

Dinsdag: Borst
      Bench PressIncline Bench PressDumbell Incline Bench PressCable Standing FlyPecto Machine

Woensdag: Biceps & Triceps
      Cable PushdownCable Pushdown One ArmDumbell Triceps ExtensionBench DipClose Grip Bench pressBarbell CurlCable CurlDumbell Incline CurlPreacher Curl
      Donderdag: Schouders
      Barbell Behind Neck PressDumbell Arnold PressLever Behind Neck PressBarbell Upright NowSmith Incline Shoulder Raise

Van mijn voeding probeer ik veel kip te eten voor de eiwitten en aardappelen.
      Maar ik zit op kot dus is het soms wel moeilijk om goed op mijn voeding te letten.

Comment

''veel kip en aardappelen'', als het zo makkelijk was...

Comment

geen benen>?
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Nee, ik train mijn benen niet.

Ja, ik ben een leek als het over voeding gaat.

Ik eet ook veel dingen niet graag en weet niet zo goed hoe ik aan een voedingsschema moet beginnen..

Comment

zucht, daar gaan we weer

'waarom train je je benen niet?'

Comment

Omdat ik nu nog kamp met een spierscheur en die is nog niet volledige genezen. Dus wil ik mijn benen voor dit moment nog niet trainen. In de grote vakantie komt dit dan wel aan de beurt

Comment

ik ben iets te voorbarig geweest. Sorry

Comment

Tja, dan denk ik dat je toch meer op voeding moet gaan studeren. Spieren zijn alleen goed zichtbaar als je vetpercentage laag is. Als je een wat hoger vetpercentage hebt dan "verdwijnen" de spieren achter het vetlaagje.
                    Je zou om te beginnen je huidige voedingsschema (of datgene wat je dagelijks eet) in een spreadsheet kunnen stoppen en te kijken hoeveel het eigenlijk is.
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Ik heb hier in bijlage mijn voedingsschema gepost.

Ik ben hierin een leek, dus graag tips hierbij! Ik versta het excel sheet niet zo goed, dus hulp gevraagd!

Comment

Foutje, hier is mijn voedinsschema in bijlage
                        Attached Files

Comment

OK, dus je target is 372 gram kh, 190 gram eiwitten en 83 gram vetten (regels 10 - 12). Echter, bij het totaal op regel 97 staat dat je 198 gram vetten naar binnen werkt. Dat klopt dus niet met je target! Het is 115 gram (= 1035 kcal!!!) meer dan de bedoeling is. Daar moet je wat aan doen.
                          Wat me ook opvalt is dat de hoeveelheid eiwitten bij het ontbijt nogal laag is. Juist in de morgen wil je dat graag wat hoger hebben, om snel uit de katabole situatie te komen.

Enne, weet je echt niks beters te verzinnen dan "Kellog's choco pops" als ontbijt?
                          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                            OK, dus je target is 372 gram kh, 190 gram eiwitten en 83 gram vetten (regels 10 - 12). Echter, bij het totaal op regel 97 staat dat je 198 gram vetten naar binnen werkt. Dat klopt dus niet met je target! Het is 115 gram (= 1035 kcal!!!) meer dan de bedoeling is. Daar moet je wat aan doen.
                            Wat me ook opvalt is dat de hoeveelheid eiwitten bij het ontbijt nogal laag is. Juist in de morgen wil je dat graag wat hoger hebben, om snel uit de katabole situatie te komen.

Enne, weet je echt niks beters te verzinnen dan "Kellog's choco pops" als ontbijt?
                            Ja, daz eiglijk het probleem. Ik versta niets van die eiwitten en koolhydraten nzo. Het is de bedoeling dat ik bulk om massa bij te krijgen.

Ik heb al de stickies gelezen maar versta ze niet.

Comment

Wat begrijp je niet aan de stickys?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X