Pijn bovenkant voet, iemand een idee??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pijn bovenkant voet, iemand een idee??

heyy,

vandaag voor de 2e keer door pijn wakker geworden in de bovenkant van mn rechtervoet.. Autorijden is ook lastig, met mn rechtervoet op het gaspedaal, licht gebogen is eigenlijk ook te gevoelig. Lopen gaat wel redelijk...

Baal er van, want wilde dit weekend een paar goede trainingen neer gaan zetten, maar ik heb geen idee of ik uberhaupt de sportschool haal met de auto :-(

Er zit een lichte zwelling, maar kan me geen klap o.i.d. herinneren waardoor er een breukje eventueel ontstaan zou kunnen zijn. Herkent iemand deze klachten?

Waar heb je de bult?

Bij ons in de familie komt het namelijk veel voor dat mensen een bult(je) aan de zijkant van de voet hebben (verlengde van de grote teen), en daardoor kan je ook van die pijn bovenop krijgen.

Comment

Het zit op de wreef, echt vreemd, in rust erg veel pijn, tijdens autorijden pijn.. Maar kan wel gewoon lopen. Vrees voor een ontsteking, maar maandag pas de huisarts weer open. Weet niet of de HAP je hiervoor laat komen. Vrees eigenlijk voor een ontsteking, omdat ik niet echt drukpijn ervaar. Moet wel zeggen dat ik het afgelopen half jaar als een gek gesport heb, wellicht wat overbelasting o.i.d.

Zou waardeloos zijn als de progressie hierdoor gestopt zou worden zeg. Maar het is meer een zwelling dan een bult zeg maar, bedankt voor je reactie in elk geval :-)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X