Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Weekje Kreta Voor ts: Doe alvast maar je funkie gelletje in + trim een mooi baardje voor al de meiden uit Noorwegen, allemaal van die popjes daar die ook popje zoeken.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Valt nog niet veel bruuts te showen trouwens met mijn 15/16% :P
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
mss vlakna examens of juist eind september lastminutje naar ergens met vriendin, hopenlijk kunnen we weer naar florida gaan in september, voor de rest wel 2 weken italie met ouders, maar das natuurlijk niet echt om te gaan showen he showen is voor zomerfestivalletje ofzo
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Even iets heel anders dan het Bulken,cutten en wat dan ook.
De vakantie periodes komen er weer aan. Dusja vond het wel leuk om is te kijken waar iedereen zijn brute lichaam gaat showen in de hittes.
Ik zal zelf is beginnen:
Turkije Antalya.
met de vriendengroep 8 man
2x 4 kamerappartement. Lekker zwembadje (en mooie vrouwen, hopen we)
Het probleem is wel, dat de nodige aantal alcohol er wel weer in zal gaan. Maargoed dat hebben we dan ook wel verdiend na een lange trainingsperiode met zweten en pijnlijden.
mss vlakna examens of juist eind september lastminutje naar ergens met vriendin, hopenlijk kunnen we weer naar florida gaan in september, voor de rest wel 2 weken italie met ouders, maar das natuurlijk niet echt om te gaan showen he showen is voor zomerfestivalletje ofzo
Gedeeltelijk, meer om eens goed door te zuipen
Weet iemand trouwens wat discotheken die de moeite waard zij in Lloret? Waar ze onder andere wat harddance draaien?
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment