Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dan doe je iets toch niet goed als je hiit sessie 30 /45 min lang is.
Ik dacht hetzelfde, ik probeer altijd tot het gaatje te gaan met HIIT en ik denk dat ik dat altijd wel bereikt heb na 20minuten, want ik krijg dan zo'n zwaar/raar gevoel in mijn maag en soms extra speekselproductie en het gevoel dat ik moet overgeven, omdat ik me teveel ingespannen heb, maar ruim 2 uur van tevoren helpt..
Wat wel zou kunnen dat hij langere rustperiodes hanteert tussendoor als hij daardoor langer door kan blijven gaan en het beter volhoudt zou ik dat doen, maar dat vermindert wel de kracht van HIIT.
hehe ja, ik nu alleen smorgens, binnekort ga ik ook eens op avond erbij doen, kijken of het bevalt.
in de morgen is het iig altijd lekker want de rest va nde dag voel je je heerlijk (als je nix verekt).
alleen het ernaartoe gaan is minder :P
Vind het kut met werk.
Ik train altijd 's avonds, soms alleen op zaterdag/zondag niet.
ik ook niet is niet nodig als je de heledag kh hebt .
ik eet zelf 300gram kh + op een dag en dat gaat echt niet alemaal weg tijdens een training werd me verteld door marnop
Eigenlijk niet, pas anderhalfuur later werk ik nog wat overgebleven kh naar binnen. Maar je weet denk wel wat ik bedoel toch. Als ik geld had, had ik nog waxy maize starch aangeschaft maarja.
ik eet zelf 300gram kh + op een dag en dat gaat echt niet alemaal weg tijdens een training werd me verteld door marnop
0,8gr per kg lichaamsgewicht snelle KH is toch echt nodig na een intensieve workout.
je moet het zelf uitvinden ,bij mij werkt het bv helemaal niet als ik geen KH binnenkrijg na mijn training.
Je moet niet uitgaan van wat iedereen zegt ,Marnop kan zoveel zeggen en dingen aangeven die voor hem werken ,maar hoe werkt het voor jou!
Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
jaa dat zeker elke body is anders.
maar ik ga er lekker op want ik ben rond 9uur klaar daarna neem ik een casseine shake of 500gram kwark en ga ik slapen ik heb er nog nooit last van gehad..
je moet het zelf uitvinden ,bij mij werkt het bv helemaal niet als ik geen KH binnenkrijg na mijn training.
Je moet niet uitgaan van wat iedereen zegt ,Marnop kan zoveel zeggen en dingen aangeven die voor hem werken ,maar hoe werkt het voor jou!
Dit dus, leer voor jezelf denken.
Een volle maaltijd werkt bij mij overigens ook niet. Een Pre workout meal met chocomelk, whey en brinta is ideaal voor mij.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment