wat doe je voor en na je trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

gamen eten chille slapen

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      als ik thuis kom wil ik het liefst niks doen, ik pak mijn post-workout maaltijd uit de koelkast en gooi die de magnetron in, lekker happen en daarna douchen als er niks op de planning staat.. daarna wat flexen/gamen/tv kijken.. eigenlijk vrij weinig... we are addicted
      Haha, klinkt bekend

Na training: eten/douchen/BN'en/gamen/flexen/filmpje
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Shake erin , pillen erin. Eten opzetten in de tussen tijd douchen, Eten op eten 2 uurtjes bank hangen en tv kijken vervolgens na bed. Sochtends opstaan werken en erna weer van voor af aan ADDICT!

Comment

Douche eten en werken.

Comment

als ik avonds rond 10 uur van de gym kom neem ik een shake en neuk ik me vriendin helemaal stuk die al klaar ligt om genomen te worden

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
              als ik avonds rond 10 uur van de gym kom neem ik een shake en neuk ik me vriendin helemaal stuk die al klaar ligt om genomen te worden
              Nadat ik langs geweest ben.......

Comment

Douchen, naar huis fietsen en eten. En ligt eraan wanneer ik getrained heb, is het s'ochtends dan gewoon beetje chillen/werken/school, is het s'middags dan chillen tot avondeten en s'avonds filmpje/internet/vriendenkring/school

Groeten Swekie

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
                  Moet jij niet naar Duchbodybuilding?Daar zitten toch alle leeghoofden.

Comment

SAUNA! En daarna naar huis rijden, op de bank liggen, tv kijken en vervolgens slapen (in bed)!

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                      moet jij niet naar duchbodybuilding?daar zitten toch alle leeghoofden.
                      +1...
                      Lost all i got

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        Nadat ik langs geweest ben.......

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                          Moet jij niet naar Duchbodybuilding?Daar zitten toch alle leeghoofden.
                          ben daar banned maar lees wel mee

Comment

Voor: even alles goed losmaken zodat ik niet nog stram aan het trainen ga. Ben vaak 's morgens "stram en stief en nog ginne 80". Maar ja, daar kunnen ze op het revalidatiecentrum lastig rekening mee houden.
                            Na de training: chocomel+eten, naar huis, douchen, schone kleding, nog weer eten (HONGER!!). Eerst douchen en dan naar huis leidt alsnog tot douchen en schone kleding als ik thuis kom. Ik blijf nog wel even door zweten vaak, ook al heb ik net gedoucht.
                            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                              Voor: even alles goed losmaken zodat ik niet nog stram aan het trainen ga. Ben vaak 's morgens "stram en stief en nog ginne 80". Maar ja, daar kunnen ze op het revalidatiecentrum lastig rekening mee houden.
                              Na de training: chocomel+eten, naar huis, douchen, schone kleding, nog weer eten (HONGER!!). Eerst douchen en dan naar huis leidt alsnog tot douchen en schone kleding als ik thuis kom. Ik blijf nog wel even door zweten vaak, ook al heb ik net gedoucht.
                              Moet je heter afdouchen schat!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X