Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
dumbell vind ik en vele andere veel beter, dit heeft met de balans te maken. je spieren moeten veel harder werken doordat ze de dumbells in balans moeten houden.
-> intensiever!
Bij ons is barbell chiller, gewoon al omdat er meer benches staan dan losse bankjes (serieus).
Ik doe ze beide. Al ben ik bij barbel meer geneigd om zwaarder te gaan dan bij dumbells.
bij benchpress bleef mijn gewicht hangen, met dumbells stijgen ze en zo ook mijn BP. Dus dumbells is voor mij het beste
The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs. Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Ik vind ook DB fijner, daar ga ik in gewicht veel beter in vooruit dan de BB en voel mijn borst veel meer, kan dan ook fijn op het bovenste punt nog even die borst samenknijpen, met barbell heb ik dat gevoel gewoon minder en duurt het een stuk langer tot ik er gewicht bij kan doen.
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Ik prefereer bench en zijn vele variaties. DB geeft betere coördinatie en pakt de stabilisatie spiertjes meer aan. Voor borstontwikkeling merk ik niet echt een beter resultaat. Daarnaast is het gewoon kut om op den duur in je eentje zware DB's omhoog te krijgen. Aangezien ik thuis train is er geen hulp voor de zwaardere dumbells goed te krijgen. Verspeel dan meer energie die dumbells omhoog te krijgen dan daadwerkelijk bezig te zijn met pressen.
Van die dingen waar je je DB in hangt en dan bijv aan een BB hangt zijn niets? Nooit geprobeert overigens omdat ik die 25kg DBs nog wel ophoog krijg :P
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment