Originally posted by STED
View Post
Overdrijven/doordraaien
Collapse
X
-
Status: pakt het weer rustig aan op.
-
ik heb dit niet alleen met voeding,
sinds ik serieus bezig ben ga ik ook rond 22:15 uur naar bed en kom er standaard 7:00 uur weer uit, ook in het weekend als ik niet ben uitgeweest.
dit vinden mijn ouders ook belachelijk en dan zeggen ze, kom nog ff gezelig wat drinken bij de TV.
echt irritant, vooral omdat ik rond die tijd gewoon moe ben door training en andere bezigheden. je voelt als het ware gewoon dat je lichaam moet herstelen.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Nja, je mag best even met je ouders tv kijken hoor.
Elke avond 7 a 8 uur slapen is prima.
Gisteravond trouwens met mijn vrienden de kroeg in geweest, voetbal gekeken en spa blauw gedronken terwijl zij aan het bier zaten.
Natuurlijk hebben ze wel gezeurd maar ze snappen dat ik 'ambitieus' ben.
Comment
-
Ik heb hetzelfde als maar7en8, ik lig er in het weekend ook vroeg in en kom er op tijd weer uit. Mijn ouders snappen het en vinden het ook niet erg, wat kun je tenslotten beter doen ? Om 7 uur erin met je zatte kop, of om half 11 erin zonder alcohol en denkend aan je gezondheid ?
Ook mijn vrienden zeiken als ik eens mee ga stappen, ik ga ongeveer 1 keer in de maand mee op stap en dan is het de hele avond spa blauw voor mij terwijl de rest als een idioot sterke drank achterover klapt. Alchohol komt er gewoon niet in, 3x per jaar drink ik wat en dat is op mijn verjaardag, koninginnedag en oudjaar. Het voordeel is wel dat ik dan na 5 biertjes knetterbezopen ben en ik over ga op de spa blauw
Groeten Swekie
Comment
-
Pfff, altijd dat commentaar van mensen op hoe je leeft.
Ik word er af en toe schijtziek van, maar ik voel me prima met hoe ik nu leef en ben elke dag blij met mezelf.
ZIJ hoeven het niet mooi/goed/leuk te vinden, als IK dat maar vind."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostPfff, altijd dat commentaar van mensen op hoe je leeft.
Ik word er af en toe schijtziek van, maar ik voel me prima met hoe ik nu leef en ben elke dag blij met mezelf.
ZIJ hoeven het niet mooi/goed/leuk te vinden, als IK dat maar vind.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
Je maten wennen er wel aan!
Ik heb ook vrienden als die een feestje geven of naar een feestje moeten,is dat heel de avond alcohol en ik drink er water en stillaan is iedereen dat gewoon.
Ze zullen nog wel eens vragen moet jij echt niets anders hebben maar hou het bij mijn water.
Soms drink ik ook eens iets bij speciale gelegenheden en dat is dan niet veel want ik voel het ook direct.
Ik voel me ook veel beter met mijn gezond eten,geen alcohol en goede nachtrust en denk dat dat nog altijd het belangrijkste is hoe je jezelf voelt!
Comment
-
Ik ga ook niet veel meer weg, doe ik het wel dan drink ik wel eens een pilsje hoor. Geen 3 natuurlijk. Maar dat is al uitzonderlijk, meestal drink ik niet en dan ben ik ook diegene die met de auto rijd. Geloof me, je vrienden vinden het niet erg als je niet drinkt en hun daarna veilig thuis brengt met je auto .Chaos. Panic. Disorder. My work here is done
Comment
-
Originally posted by Spank View PostEr bestaat ook iets als gewoon 2 biertjes op een avond drinken. Waarom is het altijd alles of niets.
Alleen ga je daar niet ver mee komen..
Zodra je de drank laat staan zul je zien dat je veel meer en sneller progressie maakt...
Vooral bij je buik..
Nu drink ik 1x per maand.. kan dus ook..
Comment
-
Je leeft voor jezelf en niet voor anderen,en dat bedoel ik niet egoistisch.Vrienden hebben je maar te nemen zoals je bent en anders zijn het geen goede vrienden....
Als je van jezelf weet dat je toch gaat drinken als je wel mee zou gaan vind ik het juist sterk dat je niet mee gaat,zelf kennis dus!En later kan je het misschien wel of beterderder....
Comment
-
Is toch bijna overal hetzelfde. De persoon die een gezonde levenstijl er op na houdt moet zich meer verantwoorden dan diegene die ongezond(er) leven.
Mensen die roepen dat je overdrijft willen eigenlijk alleen maar zeggen dat ze het zelf nooit zouden vol houden.
Ze hoeven het toch zelf niet te doen, het is jouw eigen keuze. Dus gewoon volhouden, aanhouder wint, SUCCES!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...9 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
15 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: