5 tot 7,5 liter water per dag

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Shannasse @ Jul. 12 2004,20:51)]Is teveel. Ook van water kun je té veel drinken en er vervolgens ziek van worden.
    Dat water goed zou zijn om vet te verbranden is een fabeltje. Veel mensen die ineens veel water gaan drinken raken in de eerste paar dagen wel wat kilos kwijt, maar dit komt doordat vocht dat vastgehouden werd door te weinig drinken dan wordt afgevoerd.
    Genoeg drinken is wel nodig om afvalstoffen af te voeren, ook als je aan het afvallen bent.
    Zou het echter houden op ongeveer 3 liter zoals al door de meeste mensen hier aangegeven!  
    dit klopt niet helemaal...

Water linkje

In ieder geval niet meer dan 7,5 liter anders krijg je watervergiftiging en ga je dood...

Maar ergens tussen de 3 en 6 liter is goed...

Groeten,

JWL
    Groeten,

JWL

The Critical Natural

Comment

Yep net als met veel andere dingen kun je ook van water teveel nemen.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Nou, ik zit momenteel in Turkije en ik drink wel 10 liter man. Als ik dat niet doe ga ik kapot. als ik wakker word knal ik er al gelijk 2 liter in. Tijdens het trainen 1.5 liter en dan de hele dag door gewoon. Als ik `s nachts wakker word staat er water naast me bed. Water is van levenbelang, dus neem maar lekker veel. Als je kuurt helemaal.
        In NL is het anders. Daar is het ook niet zo warm. Hier is het af en toe gewoon 40 graden. Dus ik moet wel....
        SUCCES met HUGE worden verder.
        Attached Files

Comment

WOOOOOOOOOOOOOOT ziet er goed uit dr.pepper daar train ik nou voor keep it up!

owja ik trainde vandaag en toen zei iemand dat ik beter kon stoppen met water drinken tijdens het trainen en dat ik beter sport drank kon drinken omdat ik juist moet aankomen en met water verbrand ik meteen weer mn vetten! wat drinken jullie tijdens het trainen?

ik drink nu zowiezo 2liter of meer per dag water en ook met trainen dan zon litertje erbij maar misschien beter als ik tijdens het trainen energie drank drink?

gtrz

Comment

Drink zelf gewoon water tijdens het trainen en daar is niks mis mee hoor.

Greets...
            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X