Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Shannasse @ Jul. 12 2004,20:51)]Is teveel. Ook van water kun je té veel drinken en er vervolgens ziek van worden.
Dat water goed zou zijn om vet te verbranden is een fabeltje. Veel mensen die ineens veel water gaan drinken raken in de eerste paar dagen wel wat kilos kwijt, maar dit komt doordat vocht dat vastgehouden werd door te weinig drinken dan wordt afgevoerd.
Genoeg drinken is wel nodig om afvalstoffen af te voeren, ook als je aan het afvallen bent.
Zou het echter houden op ongeveer 3 liter zoals al door de meeste mensen hier aangegeven!
Nou, ik zit momenteel in Turkije en ik drink wel 10 liter man. Als ik dat niet doe ga ik kapot. als ik wakker word knal ik er al gelijk 2 liter in. Tijdens het trainen 1.5 liter en dan de hele dag door gewoon. Als ik `s nachts wakker word staat er water naast me bed. Water is van levenbelang, dus neem maar lekker veel. Als je kuurt helemaal.
In NL is het anders. Daar is het ook niet zo warm. Hier is het af en toe gewoon 40 graden. Dus ik moet wel....
SUCCES met HUGE worden verder.
WOOOOOOOOOOOOOOT ziet er goed uit dr.pepper daar train ik nou voor keep it up!
owja ik trainde vandaag en toen zei iemand dat ik beter kon stoppen met water drinken tijdens het trainen en dat ik beter sport drank kon drinken omdat ik juist moet aankomen en met water verbrand ik meteen weer mn vetten! wat drinken jullie tijdens het trainen?
ik drink nu zowiezo 2liter of meer per dag water en ook met trainen dan zon litertje erbij maar misschien beter als ik tijdens het trainen energie drank drink?
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
Comment