3maaltijden 6maaltijden geen verschil?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by talalelh15 View Post
    Wel rekening houden met je pre en post dan he. Maar ik vind echt dat jij zoveel nieuwe dingen wilt proberen. Eerst if it fits your macros, nu dit en straks ook nog IF. pff
    haha ik zoek naar de juiste sleutel .
    maar ik hou het nog voor een tijdje op ditten gaat wel lekker zo 6perdag eten.
    maar het is meer voor het geval ik geen keus heb
    Lost all i got

Comment

Heb wel wat grote gasten gesproken die zelf 3-4 maaltijden hanteren. In bulk en in cut. Resultaten zijn het zelfde als met 6-7 of meer maaltijden. Alleen het is een hype, iedereen doet elkaar na.

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
        Heb wel wat grote gasten gesproken die zelf 3-4 maaltijden hanteren. In bulk en in cut. Resultaten zijn het zelfde als met 6-7 of meer maaltijden. Alleen het is een hype, iedereen doet elkaar na.
        Klopt dat merkte ik ook al op .
        stelvoor 10man hier gaan over op iifym en gaat hun goed af ik weet zeker dat er steeds meer mensen het dan gaat doen net als in america op bb.com
        Lost all i got

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
          Klopt dat merkte ik ook al op .
          stelvoor 10man hier gaan over op iifym en gaat hun goed af ik weet zeker dat er steeds meer mensen het dan gaat doen net als in america op bb.com
          Je bent echt een boeler he, slecht voorbeeld als je zelf ook nog beweerd aan if it fit your macros te doen.

Comment

ik eet 5 tot 6 keer per dag en blijf dat doen. En alleen al om het feit dat ik daarmee mijn bloedsuikerspiegel redelijk stabiel hou en dus geen hongerig gevoel of last van snaaibuien heb.
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

:d .
              Lost all i got

Comment

Ik eet liever vaker per dag = minder honger + betere spreiding van vetten en koolhydraten!
                "Straight outta gym"

Comment

ik ben tot een 1 uur na een grote maaltijd niet vooruit te branden,
                  na een kleine kan ik gewoon verder met waar ik mee bezig was
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Eet 6/7 per dag.Opwerkdagen is dit ideaal en een lekker ritme.Maar daar en tegen op vakantiedagen/dagje Amsterdam is op paar grote maaltijden wel veel makkelijker.Was niet op de hoogte van dat het geen verschil maakt.
                    Dus dat wordt wat makkelijker op vakantie!

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                      Eet 6/7 per dag.Opwerkdagen is dit ideaal en een lekker ritme.Maar daar en tegen op vakantiedagen/dagje Amsterdam is op paar grote maaltijden wel veel makkelijker.Was niet op de hoogte van dat het geen verschil maakt.
                      Dus dat wordt wat makkelijker op vakantie!
                      ook voor mij
                      maar ik hou wel een post workout shakey erin met kh in vakantie
                      Lost all i got

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                        8uursmorgens 2uursmiddag 8uur savonds ?
                        ik hoop dat je het vol kan houden
                        Never send a boy to do a mans job!

Comment

was vandaag niet eens me bedoeling maar heb dit gedaan .
                          ik kwam er pas achter dat ze de sportschool om 4uur gingen sluiten.
                          dus ik had om 2uur gegeten en kwam er om kwart voor 3 achter 3kwartier tussen 2 maaltijden van 600+kcal heb die maar snel achterover gewerkt naar de gym gegaan en geknalt wel fokt op vollen maag maarja boejuh als ik maar aan me kcal kom dacht ik
                          Lost all i got

Comment

lijkt me wel beter voor de stofwisseling om rond de 6 maaltijden te eten i.p.v 3

Comment

Originally posted by fit4free View Post
                              lijkt me wel beter voor de stofwisseling om rond de 6 maaltijden te eten i.p.v 3
                              klopt maar het maakt geen moer uit heb veeeel sites onderzoeken enzo doorgelezen er zijn veel mensen die dit doen .
                              maar ik hou het voorlopig op 6meals a day
                              Lost all i got

Comment

Ik vind 5 of 6 eetmomenten op een dag wel comfortabel. Is soms even plannen, maar goed te doen over het algemeen. Het grote voordeel aan vaker kleinere maaltijden vind ik dat ik minder snel last heb van echte trek. Ik ben een nogal hongerig persoon, is wel iets wat je goed onder controle moet houden imo.
                                Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X