Testosteron

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Denk dat bijna niemand antwoord heeft op je vraag aangezien dit heel anders is dan bij mensen die nog wel hun eigen testosteron krijgen.

maar mij lijkt dat je het zelfde testosteron krijgt als bijv ik.
    Als je verteld hoeveel je krijgt toegediend met de crème?

daarnaast wat vind jij veel resultaat in 2 maanden?
    wat zijn je stats? zoals lengte, gewicht, vet%

verder vind ik het erg interessant om er meer over te weten te komen
    Calisthenics / Street workout

Comment

Ik weet wel dat er in Engeland een dokter schijnt te zijn (sorry dat dit zo vaag klinkt maar ik heb verder geen naam of iets van die man) die vrouwen in de overgang een testosteron zalf geven dat ze eens per 3 dagen op hun arm moeten smeren, klein tipje is al genoeg. Dat houdt het libido in stand en voorkomt het grote verval na de menopauze. Ook blijven vrouwen dan in betere shape als ze trainen en blijven goed spier aanzetten.
      Vandaar dat ik dacht dat dit bij hem ook best de reden zou kunnen zijn.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
        Denk dat bijna niemand antwoord heeft op je vraag aangezien dit heel anders is dan bij mensen die nog wel hun eigen testosteron krijgen.

maar mij lijkt dat je het zelfde testosteron krijgt als bijv ik.
        Als je verteld hoeveel je krijgt toegediend met de crème?

daarnaast wat vind jij veel resultaat in 2 maanden?
        wat zijn je stats? zoals lengte, gewicht, vet%

verder vind ik het erg interessant om er meer over te weten te komen
        Mijn testosteron gehalte is iets hoger dan dat het moet zijn. Ik gebruik 50mg androgel en met trainen zie je nu al behoorlijk veel resultaat. Helaas mag ik hier nog geen foto posten, maar mijn spieren zijn al groter dan bijv iemand die al 6 maanden bezig is.

Zelf studeer ik chemie en weet ik behoorlijk veel van hormonen en van het menselijk lichaam af. Maar ik was gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die hier ervaring mee hebben!
        Doet medisch hoger laboratorium onderwijs, en weet veel van hormoonhuishouding.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          Ik weet wel dat er in Engeland een dokter schijnt te zijn (sorry dat dit zo vaag klinkt maar ik heb verder geen naam of iets van die man) die vrouwen in de overgang een testosteron zalf geven dat ze eens per 3 dagen op hun arm moeten smeren, klein tipje is al genoeg. Dat houdt het libido in stand en voorkomt het grote verval na de menopauze. Ook blijven vrouwen dan in betere shape als ze trainen en blijven goed spier aanzetten.
          Vandaar dat ik dacht dat dit bij hem ook best de reden zou kunnen zijn.
          Dat is wel zo maar een vrouwen met te veel testosteron krijgen baardgroei en veranderen inderdaad richting het uiterlijk van een man.

Comment

Originally posted by quartermaster View Post
            Mijn testosteron gehalte is iets hoger dan dat het moet zijn. Ik gebruik 50mg androgel en met trainen zie je nu al behoorlijk veel resultaat. Helaas mag ik hier nog geen foto posten, maar mijn spieren zijn al groter dan bijv iemand die al 6 maanden bezig is.

Zelf studeer ik chemie en weet ik behoorlijk veel van hormonen en van het menselijk lichaam af. Maar ik was gewoon benieuwd of er meer mensen zijn die hier ervaring mee hebben!
            Oké interessante, hoe meet je je testo dan?

meeste jongens die 6maanden trainen klooien maar wat aan dus dat zegt nog niks als jij meteen goed start, goeie genen hebt enzo dan gaat het wat harder, eet je er ook meteen goed bij dan groeit het als kool de eerste maanden

zelf wil ik gewoon zo veel mogelijk er over weten dus vandaar mijn vraag, zelf ben ik ook benieuwd hoe hoog mijn testo is
            Calisthenics / Street workout

Comment

Hoeveel smeer je en hoeveel daarvan is werkzaam?

Comment

Of nog beter, wat zijn je bloedwaardes? (Even ervan uitgaande dat dat gecontroleerd wordt, aangezien je om medische redenen gebruikt)
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Test zalf? New to me
                  "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Originally posted by BuffAlo View Post
                    Test zalf? New to me
                    Tja, zo zie je maar weer dat ook BODYBUILDERS nog wat kunnen leren tussen al die fitnessertjes hier.
                    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                      Hoeveel smeer je en hoeveel daarvan is werkzaam?
                      50mg en 80% daar van is werkzaam, waar van 20% eigenlijk te veel. Maar omdat er geen kleinere hoeveelheden zijn moet ik dit als nog gebruiken

Comment

zal zeker voordelig zijn icm krachttraining.
                        of je beter gaat gainen dan een "normaal" pers weet ik niet.
                        mooi trouwens dat je genezen bent, zal een zware tijd geweest zijn

peace & love
                        Beest in opleiding

Comment

Lijkt me wel dat je een voorsprongetje hebt wanneer je waarden aangevuld worden tot een goed niveau. Waar een ander zelfs zijn voeding inricht om zijn hormonen te beinvloeden, hoef jij het slechts op te smeren. Het zal ook wel sterk van de dosering afhangen, ik weet dus ook niet of 40mg per dag erg hoog is aangezien je het opsmeert (wat miss de werking iets teniet doet). Je ziet wel vaker kuren van 250mg per week, als je dat vergelijkt met 40x7=280mg androgel.

Het is overigens niks bijzonders dat een ex kanker patient deze middelen gebruikt, er zijn er genoeg. Vind het raar dat daar de twijfels bij worden gezet.
                          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Mijn eerste post hier

De testosteronzalf zal zeker uitmaken, maar het heeft te maken met een balans. Mocht je meer testosteron uit de zalf opnemen dan dat je "normaal" endogeen (=door lichaam zelf) zou aanmaken zal je dit merken. Eigenlijk doe je hetzelfde met anabole steroiden, waarbij je de endogene testosteron aanvult met extra testosteron voor snellere spieraanmaak/langzamere spierafbraak. Ik kan me ook voorstellen dat deze balans de andere kant op kan zijn, dus dat je te weinig testosteron binnenkrijgt en je zo minder snel spieren aanmaakt. Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb van minimale testosteron niveau's, maar dat zal ongetwijfeld afhankelijk zijn van lengte, gewicht, geslacht e.d.
                            Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                              Mijn eerste post hier

De testosteronzalf zal zeker uitmaken, maar het heeft te maken met een balans. Mocht je meer testosteron uit de zalf opnemen dan dat je "normaal" endogeen (=door lichaam zelf) zou aanmaken zal je dit merken. Eigenlijk doe je hetzelfde met anabole steroiden, waarbij je de endogene testosteron aanvult met extra testosteron voor snellere spieraanmaak/langzamere spierafbraak. Ik kan me ook voorstellen dat deze balans de andere kant op kan zijn, dus dat je te weinig testosteron binnenkrijgt en je zo minder snel spieren aanmaakt. Moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb van minimale testosteron niveau's, maar dat zal ongetwijfeld afhankelijk zijn van lengte, gewicht, geslacht e.d.

Daar heb je zeker gelijk in, wel merk ik dat door de testosteren mijn aminozuur glutamine naar benee gaat wat weer belangerijk is voor de opbouw van eiwitten. Dus daar maak ik ook elke dag gebruik van (sinds kort).

Maar het is inderdaad duidelijk dat mijn extreem snelle spier groei hier mee te maken heeft.

Comment

hoe kom je erbij dat testosteron glutamine naar beneden haalt ?
                                heb je daar wat uitgebreide uitleg of eventuele bron van ?

grtzz
                                Beest in opleiding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X