Super size me

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Super size me

Hallo allemaal,

Hier dan voor de liefhbbers binnenkort in de Bioscoop

Super Size me.

Inhoud over de Film:

Wat gebeurt er met je lichaam als je dertig dagen lang alleen maar McDonald's voedsel naar binnen werkt? Regisseur Morgan Spurlock onderzoekt dit in de documentaire 'Super Size Me'. Een maand lang eet hij er drie keer per dag. Alles op het menu moet hij proberen en, wanneer dat gevraagd wordt, moet hij het Supersize menu nemen. Tevens mag hij niet meer bewegen dan de gemiddelde Amerikaan. De resultaten van een maand lang McDonald's eten zijn bepaald geen reclame voor de fastfoodketen.

Met de documentaire 'Super Size Me' maakt Morgan Spurlock een spetterende entree in de filmwereld. Op zijn weinig indrukwekkende cv prijkt tot nu toe slechts de film 'Leon: the Professional', waar hij productieassistent was. 'Super Size Me' zorgde twee maanden na zijn première in januari op het Sundance festival al voor een opmerkelijk effect: McDonald's kondigde namelijk aan alle supersize menu's van de kaart te halen en nieuwe, gezonde menu-opties aan te gaan bieden. In hoeverre deze menuopties inderdaad gezond genoemd kunnen worden is nog maar de vraag, aangezien de nieuwe salades net zoveel caloriën en vet bevatten als een Big Mac.Volgens de woordvoerders van de Mac is de timing van de invoering p

Voor de liefhebbers:

http://www.mcdonalds.nl/templates/di...p?page_id=1522

http://www.supersizeme.com/

------------------------------------------------------------

Groeten Roland

hier was paar maanden geleden nog wat over op ergogenics. Was egt grappig stukkie. Ik ga zeker wel kijken
    I live to end the game

Comment

Ik heb kleine stukjes van de film gezien en het is echt ongelofelijk hoe een mens in een maand tijd zo kan veranderen... en hoe hij (de hoofdrolspeler) met walging zijn eten naar binnen zit te werken
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Comment

tof spelleke op de site

Comment

Wanneer komt die docu op tv?

Comment

hehe ik werk al vijf jaar bij de mac en eet ook veel mac ben nog niet dik

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X