Fitnessforum LOL

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fitnessforum LOL

Vandaag eens wezen kijken op het fitness forum.
    1 van de 1e topics die mijn aandacht trok was: Wat is julie favoriete drank?
    Ik denk dit wordt lekker flamen, maar tot mijn grote verbazing ging iedereen doodleuk antwoorden met KOUD BIER en zulke grapjes.
    Had toen al snel door dat dit forum te belachelijk was voor woorden aangezien zelfs de mod hieraan meedeed.
    Dus zoek je een anders forum of een extra bron van info --> Stay away from fitnessforum:P
    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Ik heb er een lange tijd op gezeten maar je kunt het meer zien als een level 1 forum. Veel mensen die willen beginnen met trainen zijn bang voor de "big-boy-area's" en durven niet op fora's als deze een account op te maken. Fitnessforum daarentegen is veel "veiliger" en geeft je uit de stickys opzich een goede indruk van hoe bodybuilding in elkaar zit (ga uit van iemand die 0 verstand heeft van trainen, voeding en oefeningen).

No offense maar het is geen slecht forum voor starters!
    Never Back Down.

Comment

een koud biertje in de tuin, liggend op mijn heerlijke loungebed in het zonnetje

teken ik zowiso wel voor

Comment

Een lekker koud biertje op zijn tijd, na het werken oid sla ik ook niet af hoor Moet wel blijven leven he :P Ben alleen gaan minderen met drinken, niets tot een paar biertjes op de zaterdag ipv elke zaterdag zat zijn. Af en toe moet het kunnen joh
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          een koud biertje in de tuin, liggend op mijn heerlijke loungebed in het zonnetje

teken ik zowiso wel voor
          moet kunnen.....geniet ze!
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

mot toch ech nie kunne ey

Comment

Hangt allemaal van je doel af. Hoe strakker en droger je wilt zijn, hoe stricter je voedingschema moet zijn. En hoe minder je mag cheaten uiteraard. Maar als je cheat nou een keer een koud biertje is als je dat heel graag wil...waarom niet?
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Plus, dat iets je favoriete drank is, wil toch niet zeggen dat je het vaak of überhaupt drinkt?
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ik ken dat hele forum niet, maar als je hierop je mening baseert, vind ik dat vrij overtrokken.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Hadden we laatst niet een drugtopic?
                    Ssssmoking

Comment

Och ja... Natuurlijk zijn we hiero allemaal perfect begonnen. Ik bedoel, welk bodynet lid at hier als baby nu geen biefstuk?

Nee maar serieus, het kan altijd beter. Beetje kansloos om het te gaan uit te lachen. En daarbij zijn er genoeg fora met een hoger niveau dan BN. En dat is iets waar we uiteindelijk allemaal verantwoordelijk voor zijn.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post

teken ik zowiso wel voor
                        Gewoon genieten
                        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                          Plus, dat iets je favoriete drank is, wil toch niet zeggen dat je het vaak of überhaupt drinkt?
                          Originally posted by Beaudien View Post
                          ik ken dat hele forum niet, maar als je hierop je mening baseert, vind ik dat vrij overtrokken.
                          Mee eens.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Pinada View Post
                            pinada got a point here , hier heeft iedereen toch ook een favoriet drankje? wil idd niet gelijk zeggen dat we het veel drinken. p.s. mojito ftw

las laatst btw dat een pina colada meer kcal bevat dan een big mac. weten jullie dat ook weer
                            ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X