Nooit meer armpje drukken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nooit meer armpje drukken

Ten eerste voor de flamers:
    Ik weet dat armpje drukken geen goede krachtmeting is en dat het letsel kan toebrengen.

Nou ik was zaterdag met wat vrienden gezellig aan het chillen tot 1 iemand mij uitdaagde tot armpje drukken "omdat je van anabolen niet sterker werd maar dat er alleen vocht in je spieren kwam".
    Ik heb hem uitgelegd dat dit vooral een stukje techniek was en dat het slecht was voor je.
    Ik heb het toch gedaan
    Maargoed, Zondag enorme last van mijn armen, maandag was me sportschool dicht en toen ik gister ging sporte kon ik mijn armen niet gebruiken van de pijn.
    Met het lichtste gewicht heb ik enorme pijn aan de binnenkant van mijn elleboog.
    Zelfs alleen al met een foute beweging.

Iemand hier ervaring mee? Ik neem aan gewoon rust pakken dus dat ga ik nu doen, en dit is de laatste x dat ik armpje heb gedrukt..
    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Originally posted by BuffAlo View Post
    Ten eerste voor de flamers:
    Ik weet dat armpje drukken geen goede krachtmeting is en dat het letsel kan toebrengen.

Nou ik was zaterdag met wat vrienden gezellig aan het chillen tot 1 iemand mij uitdaagde tot armpje drukken "omdat je van anabolen niet sterker werd maar dat er alleen vocht in je spieren kwam".
    Ik heb hem uitgelegd dat dit vooral een stukje techniek was en dat het slecht was voor je.
    Ik heb het toch gedaan
    Maargoed, Zondag enorme last van mijn armen, maandag was me sportschool dicht en toen ik gister ging sporte kon ik mijn armen niet gebruiken van de pijn.
    Met het lichtste gewicht heb ik enorme pijn aan de binnenkant van mijn elleboog.
    Zelfs alleen al met een foute beweging.

Iemand hier ervaring mee? Ik neem aan gewoon rust pakken dus dat ga ik nu doen, en dit is de laatste x dat ik armpje heb gedrukt..
    Lol gebruik je as dan?
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

nee man

Comment

heb je echt zoveel last van is een keertje armpje te drukken???

Comment

Heb je gewonnen?

Had laatst spiertje gefukt toen ik in mijn eentje 6 meter zodiac te water liet.
          Maandje schouders met rust gelaten/ minimaal belast.

Kan nu zelfs meer kilos aan!
          Rust dus..
          Ssssmoking

Comment

aaahw
            Lost all i got

Comment

idd wel gewonnen ? :P
              Een dag niet getraind...

Comment

Ik moet eerlijk zeggen, ik had het een keer gedaan en het duurde 6 weken voordat ik em kon gebruiken. Het armpje drukken was zeker de aanstichter, maar ik bleef gewoon verdertrainen ondanks de pijn. Dit leidde dus tot 6 weken pijn!

Dont do it brother!

Comment

Dan was je gewoon niet sterk genoeg.. j/k, ik deed het ook weleens maar nooit last van gehad. Ligt vooral aan je techniek, alleen maar statisch, met je lichaam recht vooruit en met je pols recht drukken zorgt voor meer spanning aan zijkant schouder. Als je met je lichaam wat indraait en je pols wat buigt wordt de beweging veel natuurlijker en ben je ook stukken sterker, kijk maar naar wedstrijden.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik heb toevallig precies het zelfde van de week, terwijl ik al wist dat het ging gebeuren deed ik het toch.... Idd geval duurt het bij mij een paar dagen voordat de pijn over is.

Comment

Vroeger veel gedaan, nooit last van gehad..
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                        Vroeger veel gedaan, nooit last van gehad..
                        Hahahaha vroeger :P Mogen wij daar al over praten? :$
                        19j - 1.96m - 105kg
                        Train harder, grow faster

Comment

Originally posted by sandk View Post
                          Hahahaha vroeger :P Mogen wij daar al over praten? :$
                          Haha, toen ik nog jong was
                          Nee, jaartje of 6 geleden ofzo..
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

het kan altijd erger

altijd erger

;-)
                            I don't need a gym.. Just a bench and some iron and i'll do fine at home

Comment

Ik heb wel gewonnen! YEAH BUDDY
                              En ik wist dat zoiets ging gebeuren, stom van me.
                              Heb besloten deze week rust te nemen en dan volgende week weer te knallen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X