Slapen na eten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Slapen na eten

Hallo bodynet,

Ik vraag me af of het erg is nadat ik om ongeveer twee uur in de middag wat gegeten heb, meteen in slaap te vallen. Ik hou me wel heel strikt aan een dieet, maar zet je bijvoorbeeld meer vet aan als je je voedsel verwerkt als je slaapt, of is dat allemaal hetzelfde?

Groet

Minder verbranden, ja. Extreem minder nee. Kunt beter 1 uur slapen dan 5. Vetverbranding komt wel wat lager te staan tijdens het avondslapen, maar of dit ook zo extreem is tijdens een middag dutje betwijfel ik.

Comment

hoor vaak dat mensen uurtje gaan slapen hoor tussen de middag, maar of het goed is.... ik denk het wel ffies helemaal ontspannen
      Calisthenics / Street workout

Comment

Op het moment dat je wat sneller metabolisme hebt, door die 6/7 maaltijden. Zal het lichaam uiteindelijk gewoon goed tempo aanhouden tijdens een middag dutje. Je zult hier dus niet zoveel merken.

Comment

Dat ene dutje in de middag merk je geen reet van qua verbranding. het is wel positief voor je herstel aangezien je in je slaap daar de nodige hormonen voor gaat aanmaken.

Comment

ik dee dit ook vroeger altijd stond ik op ging ik mijn ontbijt doen.
            ging ik weer verder slapen 2uur later at ik mijn next meal
            Lost all i got

Comment

Tijdens ramadan doe ik dit wel heel vaak.
              Never send a boy to do a mans job!

Comment

Valsspeler dat mag niet

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                  Valsspeler dat mag niet
                  Je mag niet slapen tussen zonsopkomst en zonsondergang tijdens de ramadan?

(Voordat ik nu allemaal shit over me heen krijg, ben zelf geen moslim en dit is puur een vraag uit interesse)
                  'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Moet kunnen, maakt opzich ook niet veel uit. Heb alleen wel het idee dat je beter regelmatig kan slapen en dat doe je vaak niet wanneer je 's middags heb lopen tukken, aangezien je dan ook weer later gaat slapen in de avond, later opstaat etc.

Comment

Wat heeft die ramadan nou hier mee te maken? helemaal niets.

Topicstarter: Gewoon dutje doen als het nodig is, zoals falstyr al zei kan geen kwaad en kan zelfs goed voor je zijn betreft herstel.

Comment

Slapen tijdens die tijd heeft geen zin omdat je dan de boodschap niet meekrijgt.

Comment

Ik vraag mij altijd meer af waarom een gezonde man (of vrouw) 's middags een dutje moet doen? Nachtrust zou toch voldoende moeten zijn of zie ik dat helemaal verkeerd?
                          "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

Ik hou wel van af en toe een middag dutje, als ik net gegeten heb

Comment

Keej chill, als ik het zo hoor geen probleem om af en toe een tukkie te doen. Bedankt voor de reacties!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X