Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Die ik net noemde is overigens 31 per maand als je in 1 keer voor hele jaar betaalt.
Kan iemand mij trouwens wat meer vertellen over mogelijkheden bij sportcentrum science park? Dit is normaal voor studenten maar je kunt hier ook terecht als je niet studeert begreep ik. (iets duurder, maar alsnog prima prijs). Is hier bijvoorbeeld altijd begeleiding? Wat voor dumbells qua gewichten, squatrek, etc.
dat is toch de USC. Je hebt daar alles (squatrek bench etc). Ze doen daar ook aan verschillende 'categorien' mensen. Als je niks met de uva te maken hebt en ook niet studeert aan de hbo dan val je in categorie 3 en betaal je iets meer. Ultimate fitness is daar heel dichtbij.. daar zullen vast wel grotere kerels rondlopen.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
USC ja. Maar je hebt meerdere locaties. Ik sport nu niet bij science park maar ergens anders omdat ik 30 minuten moet fietsen voor science park USC.. Sport dus wel bij universiteit zeg maar, alleen zit met bepaalde apparaten (leg press en squat) aan de max en vroeg me af of ik dan bij science park bijvoorbeeld benendag kon pakken.
USC ja. Maar je hebt meerdere locaties. Ik sport nu niet bij science park maar ergens anders omdat ik 30 minuten moet fietsen voor science park USC.. Sport dus wel bij universiteit zeg maar, alleen zit met bepaalde apparaten (leg press en squat) aan de max en vroeg me af of ik dan bij science park bijvoorbeeld benendag kon pakken.
Vraag het aan leo1988 hij traint daar volgens mij.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
In Amsterdam Zuidoost zit sinds kort een nieuwe: 5am fitness en is dagelijks open van 5.00 (jaja) tot 23.00 . Ik zit bij een andere, dus ik kan je helaas niet vertellen hoe goed of slecht het is. Kijkende naar de tarieven, vind ik 'm wel aan de prijzige kant, maar goed...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment