Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nee doe ik niet. Let maar eens goed op hoe dat gaat bij die figuren. Daar heerst toch meer een machocultuurtje. Ik heb nog een kant en klaar voorbeeld: In Den Haag tijdens 1 of ander optreden stond er zo'n computerpik van 40 naast me. Hij zat me de hele tijd angstig aan te kijken. Ik was in dubio of ik hem nu wel of niet erop aan moest spreken, waarschijnlijk zou hij dan alleen maar angstiger gaan kijken. Ik moet er eerlijk bij zeggen dat ik met 8 meiden op stap was, misschien dacht hij dat het m'n roedel was en ik echt een macho man was.
Misschien zat hij te geilen op een van die chicks.
Ben twee jaar geleden begonnen om af te slanken. Ik woog ruim 112 kg. Had mijzelf beloofd als ik 100 kg woog om dan ter ondersteuning de sportschool te bezoeken. Na enkele maanden was ik verkocht en dat voor een oude kerel van 59 jaar. Ging snel naar de 88 kg maar weeg nu al weer 93 kg maar dat komt door spiergroei. Door mijn goeie resultaten is mijn zoon ook krachttraining gaan doen. Maar het is zeker stimulerend als je de jonge gasten met verbazing ziet kijken naar mijn resultaten. Trouwens ook voor hen is het vaak een stimulans, want je ziet ze denken: als die ouwe lul er zo uit kan zien dan kan ik het ook. Maar het klopt wat hier al eerder is gezegd: regelmaat en doorzettingsvermogen anders is het zinloos.
Wilde gewoon dikke abs hebben, maarja voordat ik die had (heb ik nog steeds niet) was ik al verkocht en zit ik noodgedwongen 4x per week in de gym om mijn verslaving te onderdrukken
nu wil ik ook dikke benen krijgen al lijkt dat voor mij onbegonnen werk
Ik wilde gespierder en sterker worden en alles kunnen geven in dit. Dan kom je automatisch bij de ijzers.
Ohja, verder wilde ik gezond bezig zijn met mijn lichaam. Mijn gezondheidsideaal is namelijk in mijn ogen de levensstijl van goed eten, een niet te hoog vetpercentage en genoeg spieren. Dat is zeker te bereiken hiermee. Ikzelf heb al een leuk beginnetje gemaakt hiermee denk ik, maar ik zie wel waar het schip strandt.
Verder zijn er nog veel meer goede redenen te bedenken om te beginnen met krachttraining/bodybuilding.
Ohja, verder wilde ik gezond bezig zijn met mijn lichaam. Mijn gezondheidsideaal is namelijk in mijn ogen de levensstijl van goed eten, een niet te hoog vetpercentage en genoeg spieren. Dat is zeker te bereiken hiermee. Ikzelf heb al een leuk beginnetje gemaakt hiermee denk ik, maar ik zie wel waar het schip strandt.
Verder zijn er nog veel meer goede redenen te bedenken om te beginnen met krachttraining/bodybuilding.
denk dat dat niet de insteek was om te beginnen? dit topic gaat over waarom je bent begonnen en niet hoe je er nu over denkt
denk dat dat niet de insteek was om te beginnen? dit topic gaat over waarom je bent begonnen en niet hoe je er nu over denkt
toch wel, want toen ik begon met krachttraining vond ik deze site direct. Toen ging er een soort wereld voor me open wat betreft voeding. Gezond leven probeerde ik sowieso al maar door gezonder te eten bereik je dat nog beter denk ik + extra spiermassa als het goed gaat.
Omdat ik ver ondergewicht had 1.94, 6 kilos. Werd vaak gepest, doen begonnen met KT en nu denken ze wel 3x na voordat ze wat zeggen. In de tussen tijd is het een obsesieve verslaving geworden. Alles word om me sport heen geplant. Eerst sporten dan werk en dan de rest .
Omdat ik ver ondergewicht had 1.94, 6 kilos. Werd vaak gepest, doen begonnen met KT en nu denken ze wel 3x na voordat ze wat zeggen. In de tussen tijd is het een obsesieve verslaving geworden. Alles word om me sport heen geplant. Eerst sporten dan werk en dan de rest .
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment