trouwens halil als je echt wilt deadliften, kom langs in noord
Komt een skinny gast mij vertellen hoe ik moet trainen :@
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Originally posted by KeizerHalil View PostGast, ik heb biomedische wetenschappen gedaan. Dit is maar een bijbaan ***** ***!I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostVertel eens iets over jou afstudeeropdracht. En wat was het onderwerp van jou thesis?
Comment
-
Hoe dan ook vind ik dat je de uitdaging van Revius moet aannemen.
Hem heb ik al bezig gezien
Ik zie het zo, je blijft verder pochen op een forum zoals de meeste internet-tought guys of je gaat eens langs in Noord om wat les te volgen.
In beide gevallen, succes kerelWinners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View Postkeizerhalil man, je hebt wel mensen boos gemaakt op deze forum. xd. waarschijnlijk omdat je een buitenlander bent UGH UGH! sorry moest hoesten.
Waarom haal jij dat er nou bij?
Die gast is gewoon ontzettend irritant en hij loopt zelf constant met zijn afkomst te gooien. En dan ga jij er van maken dat het komt omdat hij buitenlander is???Voor mij maakt het geen flikker uit waar hij vandaan komt, hij is wat hij is en ik moet hem niet.
Leg mensen geen woorden in de mond, Beat Boxer.
Als hij Nederlander was en hij had dit gedrag vertoont en deze reacties gekregen en ik had gezegd "dat is omdat hij Nederlander is", had je het vast ook een vreemde reactie gevonden.
Geen discrimatie zoeken, dat wordt in dit land al veel te veel en te vaak gedaan."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by KeizerHalil View PostIK heb de stabiliteit, reactiekinetiek, extravasatie, en productie ge-optimaliseerd van thermosensitieve liposomale chemotherapie met behulp van fluorescence microscope, in vivo test, in vitro test, time and temp dependent tests, en heb 2/3 papers waar mijn naam op staan. Ze komen binnenkort uit :P!
Maar laat even weten wanneer je genomineerd bent voor de Nobelprijs voor medische technologie.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostEn zo weten wij nu ook gelijk dat je nooit van jou leven in een lab bent geweest, laat staan biomedische wetenschappen hebt gestudeerd.
Maar laat even weten wanneer je genomineerd bent voor de Nobelprijs voor medische technologie.
Daarnaast, als ik gewoon een nederlandse naam had gekozen, bv Anton Keijzer ofzo was er helemaal geen probleem geweest . Stelletje rascist bastards hierzo!
Comment
-
Originally posted by KeizerHalil View Postbv Anton Keijzer ofzo was er helemaal geen probleem geweest . Stelletje rascist bastards hierzo!
Misschien moet je de post van Beaudien nog een keertje GOED lezen!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-