Komt een skinny gast mij vertellen hoe ik moet trainen :@

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• trouwens halil als je echt wilt deadliften, kom langs in noord
    Groeten

Comment

• Originally posted by KeizerHalil View Post
      Gast, ik heb biomedische wetenschappen gedaan. Dit is maar een bijbaan ***** ***!
      Aight maak je dan niet druk om je onderdanen en hou je bezig met het verbeteren van je eigen deadlift.
      Squat 5 x 147.5
      Bench 5 x 122.5
      Deadlift 5 x 180

Comment

• Originally posted by Revius View Post
        trouwens halil als je echt wilt deadliften, kom langs in noord
        Jij traint toch niet op 1 vaste locatie?
        Squat 5 x 147.5
        Bench 5 x 122.5
        Deadlift 5 x 180

Comment

• Originally posted by FlorisPL View Post
          Jij traint toch niet op 1 vaste locatie?
          doordeweeks wel me normale trainingen, rotterdam noord
          Groeten

Comment

• Heb jij trouwens nog iets gehoord over die beginners wedstrijd in Papendal? Zag in je log dat je er recentelijk nog was.
            Squat 5 x 147.5
            Bench 5 x 122.5
            Deadlift 5 x 180

Comment

• ja klopt, gaat gewoon door als het goed is
              september dacht ik?
              Groeten

Comment

• keizerhalil man, je hebt wel mensen boos gemaakt op deze forum. xd. waarschijnlijk omdat je een buitenlander bent UGH UGH! sorry moest hoesten.
                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ontken ik ook niet, chille mensen maar ze komen vaak te laat :P.

Haha ja dat is waar

Comment

Gast, ik heb biomedische wetenschappen gedaan. Dit is maar een bijbaan ***** ***!
                    Vertel eens iets over jou afstudeeropdracht. En wat was het onderwerp van jou thesis?
                    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                    - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Vertel eens iets over jou afstudeeropdracht. En wat was het onderwerp van jou thesis?
                      IK heb de stabiliteit, reactiekinetiek, extravasatie, en productie ge-optimaliseerd van thermosensitieve liposomale chemotherapie met behulp van fluorescence microscope, in vivo test, in vitro test, time and temp dependent tests, en heb 2/3 papers waar mijn naam op staan. Ze komen binnenkort uit :P!

Comment

• Hoe dan ook vind ik dat je de uitdaging van Revius moet aannemen.
                        Hem heb ik al bezig gezien

Ik zie het zo, je blijft verder pochen op een forum zoals de meeste internet-tought guys of je gaat eens langs in Noord om wat les te volgen.

In beide gevallen, succes kerel
                        Winners never quit, quitters never win!!! (vince lombardi)

Comment

• Originally posted by beat-boxer View Post
                          keizerhalil man, je hebt wel mensen boos gemaakt op deze forum. xd. waarschijnlijk omdat je een buitenlander bent UGH UGH! sorry moest hoesten.

Waarom haal jij dat er nou bij?
                          Die gast is gewoon ontzettend irritant en hij loopt zelf constant met zijn afkomst te gooien. En dan ga jij er van maken dat het komt omdat hij buitenlander is???Voor mij maakt het geen flikker uit waar hij vandaan komt, hij is wat hij is en ik moet hem niet.
                          Leg mensen geen woorden in de mond, Beat Boxer.
                          Als hij Nederlander was en hij had dit gedrag vertoont en deze reacties gekregen en ik had gezegd "dat is omdat hij Nederlander is", had je het vast ook een vreemde reactie gevonden.
                          Geen discrimatie zoeken, dat wordt in dit land al veel te veel en te vaak gedaan.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

IK heb de stabiliteit, reactiekinetiek, extravasatie, en productie ge-optimaliseerd van thermosensitieve liposomale chemotherapie met behulp van fluorescence microscope, in vivo test, in vitro test, time and temp dependent tests, en heb 2/3 papers waar mijn naam op staan. Ze komen binnenkort uit :P!
                            En zo weten wij nu ook gelijk dat je nooit van jou leven in een lab bent geweest, laat staan biomedische wetenschappen hebt gestudeerd.

Maar laat even weten wanneer je genomineerd bent voor de Nobelprijs voor medische technologie.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                              En zo weten wij nu ook gelijk dat je nooit van jou leven in een lab bent geweest, laat staan biomedische wetenschappen hebt gestudeerd.

Maar laat even weten wanneer je genomineerd bent voor de Nobelprijs voor medische technologie.
                              Sorry, maar hoe kom je hierop? Werk al bijna 2 jaar in een lab. Wat doe jij voor werk dan, vakkenvuller bij de AH zeker.

Daarnaast, als ik gewoon een nederlandse naam had gekozen, bv Anton Keijzer ofzo was er helemaal geen probleem geweest . Stelletje rascist bastards hierzo!

Comment

bv Anton Keijzer ofzo was er helemaal geen probleem geweest . Stelletje rascist bastards hierzo!
                                pfffff wat een onzin. Je moet eens niet zo hoog van de toren blazen. Nederlander, Duitser, Rus of Turk, dat maakt geen hol uit.

Misschien moet je de post van Beaudien nog een keertje GOED lezen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X