Komt een skinny gast mij vertellen hoe ik moet trainen :@

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zelf Biomedische Wetenschappen afgerond en het zou best kunnen. Waarop heb je in vivo tests gedaan? En Halil, het komt niet door je naam of afkomst, maar omdat je gewoon een vervelende attitude hebt hier. Juist van een hoog opgeleide member verwacht ik meer fatsoen. Het kan niet zo zijn dat wanneer jij je gedraagt als een arrogante kwal en kritiek krijgt, je je gaat beroepen op je afkomst. Dat Calimero gedrag is niet nodig.

Enneh, nog niet pubmed-baar? Schaam je
    Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by KeizerHalil View Post
      Sorry, maar hoe kom je hierop? Werk al bijna 2 jaar in een lab. Wat doe jij voor werk dan, vakkenvuller bij de AH zeker.

Daarnaast, als ik gewoon een nederlandse naam had gekozen, bv Anton Keijzer ofzo was er helemaal geen probleem geweest . Stelletje rascist bastards hierzo!
      Ach kom, nu vraag jij je ook nog eens af hoe ik daarop gekomen ben? Kom nou.

Dat jij zo rijkelijk met leuke termen kunt strooien bewijst slechts dat jij enigszins met google overweg kunt. Niets meer, niets minder. Maar probeer er dan tenminste een samenhangend geheel van te maken.

En nu speel jij de Calimero door iedereen die het niet met jou eens is of die jou door heeft voor racist uit te maken. Dat is wel een beetje zielig, als je het mij vraagt. Weet jij wel wat de term "racist" betekent? En voor zover ik het weet bestaat er niet zoiets als het Turkse ras. Dus jij zit weer onzin uit te kramen.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

• Originally posted by Toph View Post
        Zelf Biomedische Wetenschappen afgerond en het zou best kunnen. Waarop heb je in vivo tests gedaan? En Halil, het komt niet door je naam of afkomst, maar omdat je gewoon een vervelende attitude hebt hier. Juist van een hoog opgeleide member verwacht ik meer fatsoen. Het kan niet zo zijn dat wanneer jij je gedraagt als een arrogante kwal en kritiek krijgt, je je gaat beroepen op je afkomst. Dat Calimero gedrag is niet nodig.

Enneh, nog niet pubmed-baar? Schaam je
        Aloha, C57BL/6 voornamelijk en ook nog nude GFP maar zonder overexpressie daarvan. Want deze was geweigerd bij diverse studies ivm overexpressie van het GFP-gen en was er dus geen onderscheid te maken tussen wel aangetaste vaten, eigenlijk was het dat wel maar je weet hoe moeilijk ze erver doen. Dus hebben we hetzelf gemodificeerd naar "normale" gfp expressie, maar daarmee zijn we dus nu ook bezig om een paper uit te brengen. Ik had zelf niets te maken het met ontwerp, klonen, modificeren daarvan maar was wel leuk om aan mee te kunnen doen :P!

PS. inferno_066 houdt je waffel dicht als je met achterlijke argumenten komt!

Edit: Het is nog niet pubmed-baar maar we hebben al poster presentaties gehad in vancouver/munich en wat universiteiten hiero en the mothers of all liposomes (Yatvin) waren onder de indruk :P! Aangezien zij heel vaak liposomale atrikelen reviewen zit het wel goed denk ik :P!
        Last edited by KeizerHalil; 22-06-2011, 10:33.

Comment

• Gooi dit nutteloze topic gewoon op slot. Je hebt niet veel aan de moderators hier tegenwoordig. Dat is een feit. Even aanzien hoe het loopt .. geen probleem. Maar 13 pagina's vol met onzin bij "algemeen"..

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
            Gooi dit nutteloze topic gewoon op slot. Je hebt niet veel aan de moderators hier tegenwoordig. Dat is een feit. Even aanzien hoe het loopt .. geen probleem. Maar 13 pagina's vol met onzin bij "algemeen"..
            Nee hoezo moet het opslot?
            Never send a boy to do a mans job!

Comment

• Originally posted by beat-boxer View Post
              Nee hoezo moet het opslot?
              You tell him beat boxer, they are trying to suppress us foreigners!

Comment

You tell him beat boxer, they are trying to suppress us foreigners!
                Ach klungel, hou toch je vervelende hoofd.
                You give Turks a bad name and you have only yourself to blame!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Hmm...
                  Last edited by KeizerHalil; 22-06-2011, 22:22.

Comment

• wtf... dat hij zegt dat deze topic opslot moet heeft niets te maken met dat jullie uit het buitenland komen of van het buitenland afstammen beter gezegd
                    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Leuk topic...

Wat een figuren ( ts ) zitten hier toch...beetje tof doen...

TS maakt geen matties zo

Comment

Hmm...

Goh, wat zou hier nou eerst hebben gestaan?
                        "ga achter je aanrecht en ga koken, spreek me niet tegen, snol" ?
                        Je bent turk of je bent het niet, toch?

"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• No Comment! Mensen hebben mij altijd snel door dammit!

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                            Gooi dit nutteloze topic gewoon op slot. Je hebt niet veel aan de moderators hier tegenwoordig. Dat is een feit. Even aanzien hoe het loopt .. geen probleem. Maar 13 pagina's vol met onzin bij "algemeen"..
                            Niet veel aan de moderators he.. Check je Kaartstatus, discriminatie in welke vorm dan ook is verboden hier..
                            Bij meerdere van dit soort opruiende teksten volgt een ban.
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• zielige gejank over discriminatie altijd... ga traine

Comment

• tw @ marikou. Geert wilders is vrijgesproken he.
                                Never send a boy to do a mans job!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X