Problemen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Problemen

Beste BN'ers

deze zomer vetrek ik waarschijnlijk voor een week naar het zonnige Spanje op vakantie met wat vrienden Nu ik ga met het vliegtuig en vroeg me toch af wat zo allemaal verboden is om mee te nemen... Op vlak van supplementen bedoel ik dan... Whey neem ik sowiso mee dit kan geen probleem zijn denk ik??? maar zou het verstandig zijn om bvb creatine pillen of bcaa pillen of dergelijke mee te nemen???

Hahaha, ga gewoon lekker genieten van je vakantie joh. laat die sups nou thuis liggen.
    Never send a boy to do a mans job!

Comment

Al het vloeistof wordt ingenomen. Poeders kunnen ze aanzien voor iets wat niet mee mag op de vlucht, dus als je pech hebt nemen ze dat gewoon in.. Pillen lijkt mij geen probleem. Hoe mensen het anders doen die hun medicijnen nodig hebben om te overleven (net als jij dus) :-)
      I don't need a gym.. Just a bench and some iron and i'll do fine at home

Comment

Originally posted by badjak View Post
        Al het vloeistof wordt ingenomen. Poeders kunnen ze aanzien voor iets wat niet mee mag op de vlucht, dus als je pech hebt nemen ze dat gewoon in.. Pillen lijkt mij geen probleem. Hoe mensen het anders doen die hun medicijnen nodig hebben om te overleven (net als jij dus) :-)
        nou ja nodig om te overleven is het niet echt en als het grote hoeveelheden zijn en pillen??? vloeistof heb ik niet en poeders is het ergste wat ze ermee kunnen doen controleren toch???

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
          Hahaha, ga gewoon lekker genieten van je vakantie joh. laat die sups nou thuis liggen.
          Genieten ga ik zeker doen, ik ben alleen niet het type die drank en dergelijke nodig heeft om te genieten drinken doe ik sowiso nooit... Daarnaast heb ik een gym in het hotel waar ik in de voormiddag lekker kan knallen en derest van de dag kan feesten en dan wil ik mijn lichaam toch een beetje onderhouden vandaar dus...

Comment

In principe mag poeder mee, maar zoals ik al zei. Als ze het verdacht vinden nemen ze het gewoon in. Volgens mij is het trouwens ook per land verschillend wat mee mag en wat niet en zijn ze op verschillende vluchten ook strenger dan andere.
            Ik zou in ieder geval even op de site van de douane van dat land checken. Daarnaast als het kan de poeders in originele potten laten zodat het minder argwaan geeft.

Ben je trouwens van plan om vet te gaan trainen daar? Zo nee zou ik inderdaad je supps lekker thuis laten en gewoon goed letten op je voeding.

Comment

In principe mag poeder mee, maar zoals ik al zei. Als ze het verdacht vinden nemen ze het gewoon in. Volgens mij is het trouwens ook per land verschillend wat mee mag en wat niet en zijn ze op verschillende vluchten ook strenger dan andere.
              Ik zou in ieder geval even op de site van de douane van dat land checken. Daarnaast als het kan de poeders in originele potten laten zodat het minder argwaan geeft.

Ben je trouwens van plan om vet te gaan trainen daar? Zo nee zou ik inderdaad je supps lekker thuis laten en gewoon goed letten op je voeding.
              wat bedoel je met vet gaan trainen??? ik ben sowiso van plan mijn trainingschema door te zetten, dus hetgeen ik nu volg ga ik daar ook doen, ik heb een gratis gym ter beschikking dus waarom niet...

Comment

Ja dat is wat ik bedoel. Dan snap ik dat je wat mee wil nemen om je placebo te voeden ;-), al kan je je natuurlijk ook lekker aan de vis, kwark en andere dingen om je voeding op pijl te houden. Volgens mij mag het niet zo'n biggie zijn om een keer een week of twee geen extra supplementen te nemen.

Ik lees ergens anders trouwens dat creatine alleen in Frankrijk verboden is (wel lastig als je een spontane tussenstop moeten maken).

Voor de rest zoals ik al zei lijkt het mij verstandig om alles in originele verpakking te laten zitten. Dat ziet er al minder verdacht uit dan een poeder in een zakje.

Comment

Ja dat is wat ik bedoel. Dan snap ik dat je wat mee wil nemen om je placebo te voeden ;-), al kan je je natuurlijk ook lekker aan de vis, kwark en andere dingen om je voeding op pijl te houden. Volgens mij mag het niet zo'n biggie zijn om een keer een week of twee geen extra supplementen te nemen.

Ik lees ergens anders trouwens dat creatine alleen in Frankrijk verboden is (wel lastig als je een spontane tussenstop moeten maken).

Voor de rest zoals ik al zei lijkt het mij verstandig om alles in originele verpakking te laten zitten. Dat ziet er al minder verdacht uit dan een poeder in een zakje.
                  eten zal vaak in het hotel zijn denk ik dus veel vis, kwark en dergelijke zal ik niet kunnen kopen al zal ik mijn best doen. Sowiso laat ik altijd alles in de originele potten zitten... bedankt voor de info!!

Comment

Graag gedaan.. zoek voor de zekerheid wel even verder naar antwoorden op je vraag.. Gekloot bij de douane wil je echt wel voorkomen.. al is het maar omdat ze je supps in kunnen nemen. Better safe than sorry.

Comment

Hier zijn al veel topics over. Idd de whey in originele pot laten en als je dan zorgt dat je precies genoeg hebt voor de vakantie heb je de terugweg zowieso geen gezeik met Spanjaarden die niet kunnen lezen

Comment

ik zou gewoon thuis laten en genieten van je vakantie die 2 weken rust voor je lichaam zullen niet erg zijn.
                        daarna gewoon weer hard tegenaan

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
                          Genieten ga ik zeker doen, ik ben alleen niet het type die drank en dergelijke nodig heeft om te genieten drinken doe ik sowiso nooit... Daarnaast heb ik een gym in het hotel waar ik in de voormiddag lekker kan knallen en derest van de dag kan feesten en dan wil ik mijn lichaam toch een beetje onderhouden vandaar dus...
                          Verwacht er maar niet te veel van... In mijn ervaring zijn die gyms in hotels niets... Een paar crosstrainers, een fiets en een peckdeck, dan heb je het wel gehad bwvs
                          "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

ik zou niet het risico nemen om veel mee te nemen, stel het wordt ingenomen ben je wel meteen veel kwijt, neem daarom niet zo veel mee.

Comment

waarom zou je whey ingenomen worden? De douane weet echt wel het verschil tussen eiwitpoeder en cocaine oid.. Volgens mij kunnen ze dat met een simpel testje ook gewoon checken.

Ik zou wel goed op tijd inchecken, omdat als ze het willen controleren het jouw wel tijd kost. Dus goed op tijd, zodat je je vlucht niet mist.

Voor de rest inderdaad precies genoeg meenemen voor je vakantie, zodat je het daar opmaakt.
                              Failure is your friend

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X