elektrisch buikspieren trainen
Collapse
X
-
haha jij bent foking geniaal maar denk het niet als ze echt zouden werken zou iedereen wel een sterke buik hebben maar denk niet dat het werkt onzin die rotzooi als je blokjes wil
laag bodyfat en buik een beetje trainenThere are no shortcuts to any place worth going.
Comment
-
Originally posted by BlondSound View PostIk weet niet of het wel of niet nut heeft.
die apparaten veranderen maar ze doen allemaal hetzelfde
jaren trug had je de butterfly x ofzo, wel ik had er 5 van!gebruikte ik tegelijk,2 maand lang elke dag wel een uur op hoogste niveau! en ze zegge 15 min is meer dan genoeg
resultaat= niksnext goal: becoming baloe jwt
"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"
Comment
-
Deze zijn bedoeld voor blessures geloof ik, mijn vader heeft hem ook.
Het gaat bij deze apperaten ook allemaal om de voeding die erbij geleverd wordt... weet niet of het dan werkt betwijfel het.Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg
Comment
-
Ik vroeg mij dat een tijdje geleden ook af, en dan heb ik het gevraagd aan mijn kinesist. Volgens haar heeft dat spul geen nut voor spieren te kweken, maar is het wel goed tegen spierpijnen.
Heeft hetzelfde effect als die klevertjes dat ze op je lichaam plakken en elektrische dingen doorsturen in ziekenhuizen etc
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 1x
- Box squat BW 55x
Deficit wide grip SL DL:
- 111kg 7x
- 70kg...-
3 dagen geleden -
-
door gregory77Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 101kg 5x
-Box squat BW 50x
Sumo safety bar goodmorning:
- 35kg 22x...-
5 dagen geleden -
-
door JeremydsraggTrifola Farms CBD Gummies :- excessive kinds of epilepsy, Lennox-Gastaut syndrome (LGS) and Dravet syndrome. Other trials are underway investigating the...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 120kg 1x
Safety bar back extension:
- 41kg 2x
Military press:
...-
1 week geleden -
-
door joshwicks123Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 6x
One legged calf raise;
- BW + 51.25kg 12x, 10x
Paired met
Lu side raise:...-