wat is je favorite manier van traine?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• wat is je favorite manier van traine?

ahoii!
    zoals de titel al zegt wat is je favorite manier van traine? en waarom?

ik hoop op deze manier nog een paar maniere voorbij te zien kome dat ik nog niet ken

ik zal van start gaan! :
    wat?:supersets all the way waarom?: je bent de hele tijd intensief bezig en het gaat lekker snel! sinds dat ik supersets doe zijn mijn krachtstats ook snel aan het rijzen idem voor spiergroei
    next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

max ot zeker weten 60 seconden max rust tussen elke set
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Ik hou ook om diezelfe reden van supersets

Comment

licht trainen
        Groeten

Comment

Alles supersetten vind ik niet fijn. Eerst grote oefeningen rond ik af met genoeg rust ertussen, daar wil ik het maximale uithalen. Isolaties wil ik nog wel eens supersetten, als ik met een maatje train gewoon omstebeurt de set afronden. Als ik alleen ben wordt het vaak ook supersets.
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

nja ik doe alles in supersets behalve schouders,benen
            (ik doe de tegenoverelkaarstaande spieren superset variant)

Comment

Gewoon simpele split en soms dropsetje op t eind

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                Gewoon simpele split en soms dropsetje op t eind
                dropsetje doe ik ook altijd bij laatste bicep oefening (hammer curls)
                pompt ongelofelijk lekker

Comment

Split met dropsetjes

Comment

Eerst zwaar op de compounds gaan. Tussen de 1-6 herhalingen vind ik het lekkerst tegenwoordig. 5x5 schema's werken super voor kracht bij mij. Dan nog 5-12 herhalingen met de isolaties. Vaak nog een dropset op het einde.
                    "Straight outta gym"

Comment

vraagje over supersets,

Ik snap dat het intensiever is, omdat je twee oefeningen in een set uitvoert.

Maar daardat je de ene oefening gedaan hebt, ben je vermoeider wanneer je met de volgende begint. In je tweede set zelfde verhaal.
                      Dus dan gaat het gewicht (voor beide oefeningen) wat je bijvoorbeeld nog kan pakken in de derde en vierde set toch omlaag ?

Dus eigenlijk pak je dan toch niet het max gewicht dat je zou pakken wanneer je beide oefeningen apart zou doen met een minuutje rust tussen je sets?

Als je tegeovergesteldeoefeningensupersets doet zal dit niet het geval zijn.
                      Maar dan heb je qua intensiviteit ook niet echt toegevoegde waarde omdat je verschillende spiergroepen belast. Misschien alleen conditioneel en een beetje tijdswinst.

Mocht het anders zijn dan hoor ik het graag want ik ga het naar aanleiding van jullie posts sowieso proberen. Maar theoretisch kwam bovenstaande bij me op.
                      ''Elke reis begint met een stap''

Comment

@ rotterdam
                        als ik jou was zou ik het is een tijdje proberen
                        en lees dit is ff door mss dat je vind wat je zoekt http://forum.bodynet.nl/oefeningen/2...p-x-bicep.html

Comment

ja, zoals ik al zei dat je intensiviteit omhoog gaat en je hartslag en je calorieverbranding en dat je er vermoeid van raakt, dat geloof ik wel.
                          Jammer dat dat verhaal over die verhoogde GH niet geplaatst is want dat is echt toegevoegde waarde.
                          Maar goed. Ik ga het proberen
                          ''Elke reis begint met een stap''

Comment

succes

Comment

@Rotterdam,gewicht maakt niet uit dat dat dat lager wordt het gaat om het totaal,het gewicht en de vermoeidheid van de spieren.Een vermoeide spier doet minder gewicht maar resultaat hetzelfde.

Maar je begreep het niet echt geloof ik ....
                              Stel dat je gaat opdrukken voor de borst,dan zal de triceps ook veel werk doen zodat de borst niet optimaal gebruikt wordt.Dan kan je bv eerst isolatie oef doen zodat de borst al goed moe wordt en daarna meteen opdrukken.

Of eerst iso triceps doen en dan opdrukken,maar dat laatste verzin ik zelf .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X