Fitness poeder

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fitness poeder

Hallo,

Ik ben vandaag langs de tuinen geweest en heb hier gebruik gemaakt van de aanbiedingen die er waren. Ik heb whey Protoplex deluxe aangeschaft en vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft?
    Ik ben nu 2 maanden bezig met fitness en vroeg me af of die poeder zin heeft überhaupt. Ook wil ik graag weten wanneer je dit het best kunt nemen voor of na de training of beide?
    Als iemand nog tips heeft op dit gebied hoor ik het ook graag ( of ik de volgende keer beter een ander merk of dergelijke kan nemen)
    Ook vroeg ik me af of dit goed te combineren is met creatine poeder?

ik zie jullie reacties graag tegemoet

Let the hate begin..
    "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Zou je eerst deze zogenaamde sticky willen lezen:

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Fitness poeder
        dit krijg je als je dumbells, halters en andere krachtspulletjes in de blender gooit.............
        Werkt uitstekend!!!!!!!!
        Ben liever lui dan moe, behalve om te sporten!!!!!!!

Comment

Ik heb de zogenaamde sticky gelezen maar geeft maar deels antwoord op mijn vraag.
          Dus hoop op meer reacties die wel antwoord geven op mijn vragen

Comment

Nou ik zal je het proberen uit te leggen.
            Het poeder wat je gekocht hebt is dus whey.
            Dit zijn snel opneembare eiwitten.

Handig voor 's morgens als je net uit je bed komt en na de training als je snel de eiwitten nodig hebt.

Probeer even een voedingsschema te maken en pas het fitnesspoeder van je er gewoon in.

Succes!
            Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

oke dankje!

Comment

Originally posted by Seals View Post
                dit krijg je als je dumbells, halters en andere krachtspulletjes in de blender gooit.............
                Werkt uitstekend!!!!!!!!
                Hoera, ting ting ting, bingooooooo

Je bent de eerste die het topic verneukt, goed zo, er zijn toch zeker 2 posts vooraf gegaan voor het off topic gezeik is begonnen. Echt heel nuttig.
                Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

He sjaak, het voordeel van de proteine complex[waar de naam protoplex voor staat] is dat er whey, melk en caseine (langzame) eiwitten in zitten ook verschillende vitamine en mineralen die de eiwit synthese weer verhogen en de opname bevorderen, zorg inderdaad dat je voeding in orde is dan heb je hier en goede toevoeging aan! Succes
                  Constantia et labore

Comment

Als je volgende keer weer whey koopt. doe dit dan niet bij de tuinen. Er zijn genoeg aanbieders op internet met betere en goedkopere eiwitten.

Comment

Weet volgende keer wat je koopt, je hebt nu geen whey maar een gainer gekocht.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X