Wie kan mij helpen ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wie kan mij helpen ?

Hoi. Ik ben al een lange tijd bezig met en voedingschema. In dat voedingschema komt ook kip en tonijn voor. M'n moeder zegt de laatste tijd dat ze zich er zorgen om maakt dat ik die 2 zoveel eet omdat er volgens haar giftige stoffen in worden gedaan o.i.d. Nu weet ik wel dat er bij kippen antibiotica wordt toegediend, maar kunnen wij hier op langere termijn last van krijgen ? kan iemand mij kan helpen ?
    The Training is Nothing...The Will is Everything !!

giftige stoffen??? slaat echt nergens op... Ik weet niet of je het weet maar je woont in Nederland of Belgie en niet ergens in een jungle... tegen wanneer hier iets verkocht wordt is het al honderd duizende keren getest en gekeurd door allerlei agentschappen... Je kan hier op termijn echt geen hinder van ondervinden

Comment

daar zitten geen giftige stoffen in hoor! kan je gewoon eten

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
        giftige stoffen??? slaat echt nergens op... Ik weet niet of je het weet maar je woont in Nederland of Belgie en niet ergens in een jungle... tegen wanneer hier iets verkocht wordt is het al honderd duizende keren getest en gekeurd door allerlei agentschappen... Je kan hier op termijn echt geen hinder van ondervinden
        er zit wel degelijk veel troep in kip, alleen is dit niet de moeite waard om om die reden kip te vermijden, vindt het veel te lekker,
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X