Ik heb het ook meegemaakt!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik heb het ook meegemaakt!

Bij mijn sportschool is het zo rustig dat ik eigenlijk de helft van de tijd in mijn eentje sta

Vandaag was echter een uitzondering want we waren ineens met 7 mensen. Verder geen probleem, maar 2 van die kereltjes (tja ik kan er niets anders van maken, niets tegen mensen die ontzettend dun en slungerig zijn.. Ik ben zelf ook pas een beginner) waren echt de hele tijd aan het klote en aan het vervelen.

De hele tijd elkaar 'buffelen', half beetje oefening hier, beetje oefening daar.. Ze waren samen met een echt grote kerel die serieus aan het trainen was, en zij hingen er een beetje omheen voor als het zwaar werd. (geen probleem natuurlijk)

Maar why the hell neem je een sportschoolabbo als je alleen maar aan het banjeren bent??

Zo irritatie is er weer uit
    "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Waarschijnlijk omdat ze denken dat ze ff snel breed kunnen worden voordat ze naar het zwembad gaan of vakantie?? :P

Comment

Ach, dat is net zo als die mensen die een studieboek onder hun kussen stoppen en dan denken dat ze de volgende dag de hele inhoud kennen. Deze jongens denken waarschijnlijk dat als ze maar naast het dumbbell rek staan ze vanzelf groot en breed zullen worden.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Zo zijn er heel veel die een kwartier lang voor zich uit zitten staren

het ergste is dat sommigen ook nog eens groot zijn.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
          Zo zijn er heel veel die een kwartier lang voor zich uit zitten staren

het ergste is dat sommigen ook nog eens groot zijn.
          problem

ik train niet op tijd, de ene keer is het snel 90 minuten en de andere keer 120minuten met hetzelfde schema, als ik voel dat de volgende set met hetzelfde gewicht aan kan of hoger dan is het goed en neem ik wat langer rust.

dus het kan voorkomen dat ik soms in 1 set 6-7 minuten rust heb en een babbeltje maak.
          Make it happen, shock everyone!

Comment

supernaturel advies van mij, kijk niet naar anderen en doe je ding en ga weg, wat boeit wat anderen nou doen ga gewoon trainen man

Comment

en speciaal voor dit een topic starten? Zet het gewoon in het klaagtopic of waar heb jij een hekel aan in de sportschool.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ok.

En nu?

Comment

Je hebt geen praatje met ze gemaakt? Waarschijnlijk deden ze zo omdat jij er was en ze niet voor paal wilden staan in vergelijking met diegene die wel aan het trainen was.. Of bench je al net zoveel als hun?
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

er zijn zat van deze mensen, overal. Begint een plaag te worden
                    ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Nou laat het topic dan maar zakken.. Volgens mij ben ik niet de enige die mensen irriteerd
                      "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X