Wat is jou doel met Bodybuilding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik voel me nu al bejaard Ash, voel alle aanhechtingen overal zeuren nu.

Ellie, dank je en ik ga er zeker voor, ben nu nog jong ookal voel ik me soms wat bejaard met mij 45 jaar jong. Maar het kan nog dus ik doe het gewoon en voel me lekker bij het sporten al heb ik nu dan wat pijntjes...haha.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

de beest van mijn omgeving worden
      Beest in opleiding

Comment

Originally posted by Cidious View Post
        Ik hoop op een rol in "Jersey Shore Amsterdam"
        zou epic zijn haha

Comment

Originally posted by marnop View Post
          Mijn doel met BB........tja ietsje groter worden dan nu, nog een paar bekers winnen, eehhhhh,.... probeer eerst dit jaar nog wat leuke bekers te pakken iig.
          Heb verder nog geen plannen gemaakt voor volgend jaar, maar denk aan EK, misschien zit binnen 2 jaar een WK er wel in.
          Marnop, jou doel is natuurlijk professioneel gericht... met alle respect. Ga ervoor het gaat je zeker lukken. Met jou motivatie, doorzettingsvermogen en zeker met het geen je tot hiertoe al bereikt hebt.

Maar in mijn geval wat me job aangaat moet ik nog wel wat kunnen lopen. (16 km ) Met te veel massa gaat dat haast niet. Dat merk ik tijdens de wintermaanden als ik aan het bulken ben. Ik weeg tijdens bulk periode 88 kg.

Dus vandaar mijn max gewicht gezet op 85kg droog.
          bulk off.

Comment

goede posts hoor mensen !
            Lost all i got

Comment

Originally posted by Kevster View Post
              Een lichaam bouwen.
              is me al gelukt. probleem is alleen genoeg electriciteit genereren om het tot leven te wekken :S

Comment

Aangezien mijn doelen toch blijven veranderen, hou ik het op: droger en ronder. Dat zal vast altijd wel zo blijven

Comment

Originally posted by snoeckx View Post
                  Marnop, jou doel is natuurlijk professioneel gericht... met alle respect. Ga ervoor het gaat je zeker lukken. Met jou motivatie, doorzettingsvermogen en zeker met het geen je tot hiertoe al bereikt hebt.

Maar in mijn geval wat me job aangaat moet ik nog wel wat kunnen lopen. (16 km ) Met te veel massa gaat dat haast niet. Dat merk ik tijdens de wintermaanden als ik aan het bulken ben. Ik weeg tijdens bulk periode 88 kg.

Dus vandaar mijn max gewicht gezet op 85kg droog.

Dank je man.

Maar ik ben niet proffesioneel gericht hoor, hoogstens een wat hoger amateur niveau, meer is niet haalbaar.

Maar wat betreft jouw gewicht....hmmm
                  als je nou gewoon clean zou bulken en goed je looptrainingen er naast blijft doen. Dan kan je bulken naar de 90 kilo en drogen tot 88 of wel zelfs gewoon 90 kilo, maar je kan dat gewicht dan wel hebben hoor 16km lang. Als je er maar goed op traint.
                  Goed je cardio en looptrainingen er in houden, vooral als je zwaarder wordt.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                    is me al gelukt. probleem is alleen genoeg electriciteit genereren om het tot leven te wekken :S

Gaat je lukken kerel, sommigen bouwen een hele wereld in 6 dagen dus 1 lichaam bouwen......haha.
                    Maar genoeg electriciteit? straks heel Rotterdam zonder stroom?
                    topper.

Comment

Mijn doel op dit moment wat droger worden van de 16 a 17% naar de 12%

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        Gaat je lukken kerel, sommigen bouwen een hele wereld in 6 dagen dus 1 lichaam bouwen......haha.
                        Maar genoeg electriciteit? straks heel Rotterdam zonder stroom?
                        topper.
                        heb nog wat andere projecten gaande zoals een uranium energie generator. don't tell the government

Comment

heb nog wat andere projecten gaande zoals een uranium energie generator. don't tell the government
                          Tsunamibestendig wel?
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                            Tsunamibestendig wel?
                            ik bouw het niet onder de rivieren dus kans op overstroming e.d. is minimaal

Comment

ik bouw het niet onder de rivieren dus kans op overstroming e.d. is minimaal

Goed bezig,
                              +1

Comment

Doe ik aan BB? Heb ik een doel?
                                Ik ga erover nadenken, erg serieus word ik toch vast niet genomen, wat ik ook antwoord.
                                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X