Inschrijfkosten bij sportschool

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Limit View Post
    welke gyms zij dit ellie?
    Heb je even een pm gestuurd
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

0 euro inschrijf kosten
      0 euro abbo kosten
      20 euro per maand op me spaarrekening voor het potje uitbreiding home gym mocht ik ooit nieuwe schijven of zo nodig hebben.

Comment

Train bij twee gyms.

Één gym 24 euro per maand zonder inschrijfgeld.

En één gym 25 euro per maand met 35 euro inschrijfkosten; kreeg een pasje en een fucking handdoek. Toen ik deze aardige meneer vertelde (en liet zien) dat ik al in het bezit was van een handdoek zei die dat ik er zometeen nog een had.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
          nog niets van vernomen, en ben meestal wel aardig op de hoogte
          Hij neemt jullie in de zeik.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Ik zit er al een paar jaar, daarom heb ik een contract met een maand opzegtermijn, en hoef ik niet per jaar te betalen. Volgens mij doen ze dat inmiddels wel.
            Inschrijfgeld had ik niet, is nu wel.

Betaal €45 per maand, voor onbeperkt.

Comment

Originally posted by Musculair View Post
              Voor die 55,- kan ik onbeperkt sporten, 7 dagen per week, van 07:00 uur tot 24:00 uur, en onbeperkt groepslessen als spinnen, bodyshape, zumba, etc.
              Dus? Heb je daarom gevraagd? Maak je er gebruik van?

Ik vind zulke toevoegingen zulke bullshit (ja, mijn sportschool heeft het ook). Dat zou hetzelfde zijn als wanneer de AH reclame maakt: goedkope komkommer, nu in plastic verpakt. Dat plastic gebruik je net zo weinig, als de groepslessen (teminste, de meeste mensen).

Comment

Ik betaalde 25 euro inschrijfkosten bij de f4f.
                Daarnaast 16,95 per maand voor onbeperkt trainen.
                Nadeel is wel dat alles snel stuk gaat bij mij in de sportschool, en het zijn redelijk oude apparaten.
                Je krijgt echt waar je voor betaald.
                Building to a better me

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                  Train bij twee gyms.

Één gym 24 euro per maand zonder inschrijfgeld.

En één gym 25 euro per maand met 35 euro inschrijfkosten; kreeg een pasje en een fucking handdoek. Toen ik deze aardige meneer vertelde (en liet zien) dat ik al in het bezit was van een handdoek zei die dat ik er zometeen nog een had.
                  waarom zou je je in gods naam bij 2 sportscholen aanmelden??
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                    waarom zou je je in gods naam bij 2 sportscholen aanmelden??
                    Waarom niet? Afwisseling? Andere materialen/omgeving? Gemak? Sociale contacten? Stemming/sfeer? Mentale aspecten hebben bij mij erg veel invloed op de fysieke kwaliteit van de training.

Of ik nou 300 euro per maand uitgeef aan bodybuildingvoedsel/sups/juice of 25 euro per maand spendeer aan per gym waar ik beide optimaal gebruik van maak.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                      Waarom niet? Afwisseling? Andere materialen/omgeving? Gemak? Sociale contacten? Stemming/sfeer? Mentale aspecten hebben bij mij erg veel invloed op de fysieke kwaliteit van de training.

Of ik nou 300 euro per maand uitgeef aan bodybuildingvoedsel/sups/juice of 25 euro per maand spendeer aan per gym waar ik beide optimaal gebruik van maak.
                      Kost meer geld misschien?:P Maar als je het kan veroorloven en je het fijn vind, waarom niet.
                      Building to a better me

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Dus? Heb je daarom gevraagd? Maak je er gebruik van?

Ik vind zulke toevoegingen zulke bullshit (ja, mijn sportschool heeft het ook). Dat zou hetzelfde zijn als wanneer de AH reclame maakt: goedkope komkommer, nu in plastic verpakt. Dat plastic gebruik je net zo weinig, als de groepslessen (teminste, de meeste mensen).
                        Zonder de groepslessen is het 5,- goedkoper. Ik doe sowieso minimaal vier keer per maand mee aan een groepsles. Vooral het spinnen vind ik af en toe relaxed. Zou ik een abo nemen zonder de groepslessen, en wil ik dan weer een keer meedoen, dan kost het 12,50 voor die ene les. Het is inderdaad een beetje onder het mom van "voor die 5 euro neem ik het er wel bij en maak ik er gebruik van, maar er echt om gevraagd? nee".
                        No audience. No finish line. Just do it.

Comment

Omdat ik me in januari heb ingeschreven, heb ik geen inschrijfkosten betaald. Ook heb ik het eerste jaar 5 euro korting per maand, dan kom ik uit op 14,95. Geen geld! Gewoon no nonsense - geen sauna, zonnebank, bar etc.

O ja, groepslessen zijn gratis! Je betaalt voor afspraken met instructeurs en voor het gebruik van een beterbelly, wat dat ook wezen moge.

Comment

Ik betaal 49,95 per maand, inschrijfkosten waren er ook maar dat heb ik verdrongen, want ik weet ze niet meer.
                            Die 49,95 is voor een abbo van 3 jaar. Anders zou het 69,95 p/m zijn geweest.
                            Ik vind het absurd duur. Maar ik woon in de polder en heel veel keus was er niet.
                            Dit was de schoonste en het meest dichtbij mijn woonplaats. Prachtige club met zwembad en sauna en tennisbanen (die ik nooit gebruik maar waar ik dus wel voor betaal) en daarover praten was dan weer geen optie............
                            Ook worden er volop groepslessen gegeven en daar mag je ook onbeperkt gebruik van maken, maar ja, daar hou ik niet van.
                            Ik kom er alleen om te trainen en dan ga ik weer naar huis.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

In januari verkast naar een andere sportschool.

Erlerst betaalde ik 37.5 p/maand en zat je er een jaaar aan vast anders werd het 47,5€.
                              nu betaal ik bij deze sportschool €200 euro p. Jaar.. Veel groter, zelfde voordelen (sauna/zonnebank), het mag dan wel niet het nieuwste van het nieuwste zijn, maar alles om groot te worden is er.
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                                Ik betaal 49,95 per maand, inschrijfkosten waren er ook maar dat heb ik verdrongen, want ik weet ze niet meer.
                                Die 49,95 is voor een abbo van 3 jaar. Anders zou het 69,95 p/m zijn geweest.
                                Ik vind het absurd duur. Maar ik woon in de polder en heel veel keus was er niet.
                                Dit was de schoonste en het meest dichtbij mijn woonplaats. Prachtige club met zwembad en sauna en tennisbanen (die ik nooit gebruik maar waar ik dus wel voor betaal) en daarover praten was dan weer geen optie............
                                Ook worden er volop groepslessen gegeven en daar mag je ook onbeperkt gebruik van maken, maar ja, daar hou ik niet van.
                                Ik kom er alleen om te trainen en dan ga ik weer naar huis.
                                gaf jij zelf geen groepslessen?
                                sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X