Hoe buikje wegwerken?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoe buikje wegwerken?

hey,

ik ben de laatste 2 maanden wat meer gaan eten om massa aan te kunnen komen (dus ook proteineshakes en kwark enz). Nu heb ik ineens een buikje gekregen! Dit is echt wel het laatste dat ik wil, en omdat ik binnen goed een maand op reis vertrek wil ik dat absoluut wegwerken..

Nu is mijn vraag wat ik hiervoor moet doen? Het liefst van al zou ik natuurlijk blijven genoeg eten om spiermassa aan te blijven komen. Maar als ik met de proteinen en het veel eten moet ophouden dan is dat maar zo, een buikje vind ik absoluut niet kunnen..

Ik ben al begonnen met 4 keer per week te lopen, elke dag buikspieren en minder vet te eten.. Wat kan ik nog doen?
    Stoppen met proteinen? (weet niet of dat je dik maakt). Stoppen met meer dan de normale mens te eten?

Alle suggesties zijn welkom!
    Greetz..

Dat je een buikje krijgt wanneer je meer begint te eten is normaal,dit is uw maag die groter wordt, wat je kan doen is iets minder beginnen te eten maar dit gaat dan wel ten koste gaan van je spiermassa,stoppen met proteinen eten zeker niet doen anders kan je geen spieren meer opbouwen.

Cardio kan helpen maar je moet dan wel cardio doen in uw vetverbrandingszone, dit wil zeggen ,cardio doen dat je terwijl nog rustig kan praten.

Grtz
    stil growing

Comment

eet je veel koholydraten? en hoe maak je je eten klaar en mochtje wat drinken drink je light? magere melk enz. dingen die allemaal een rol meespelen.
      Laat wat meer weten
      It's not onley a sport, it is a way of life

Comment

Om weer vet te verliezen zal je moeten cutten. Reken je BASISBEHOEFTE uit. Ga hier 500 Kcal. onder zitten.

Je komt bijv. op 2500 Kcal. uit. Nu ga je een eetschema maken zodat je hier op uitkomt. Dit moet je een tijd volgen, zo snel is het vet er niet af, je zal echt door moeten zetten.
        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Cardio blijven doen en je koolhydraten wat verlagen.

Comment

Het Ultime Diet volgen van Lyle McDonald...

Wel behoorlijk extreem.

Link

Maar naar ik heb vernomen HET BB diet.
            Groeten,

JWL

The Critical Natural

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...