Rechts en links.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rechts en links.

Ik begin echt wanhopig te worden. Ik heb een tijd terug al een post gestuurd over dit onderwerp maar ik wil het toch nog vragen aan experts.

Ik fitness nu tijdje en elke training merk ik gewoon dat m'n rechter arm, borst en schouder gewoon veel meer opgepompt en aangespannen zijn dan links. Er werd hier verteld dat dat kwam door dat ik nog moet groeien enzo. Maar een half jaar terug had ik dat en nu zie ik gewoon echt m'n rechter kant een heel mooi fysiek krijgen en m'n linker kant blijft knudde.

Met alles wat ik doe probeer ik links te gebruiken maar rechts blijf ik meer voelen ook gewoon buiten de training. Hoe kan dit? Er lijkt wel alsof m'n rechterkant anabolen heeft m'n linkerkant niet ofzo, echt het is heel frustrerend als je een beetje probeert te groeien.

Ik hoop dat iemand mij wat tips kan geven, ik ben wanhopig.

Originally posted by Belore View Post
    Ik begin echt wanhopig te worden. Ik heb een tijd terug al een post gestuurd over dit onderwerp maar ik wil het toch nog vragen aan experts.

Ik fitness nu tijdje en elke training merk ik gewoon dat m'n rechter arm, borst en schouder gewoon veel meer opgepompt en aangespannen zijn dan links. Er werd hier verteld dat dat kwam door dat ik nog moet groeien enzo. Maar een half jaar terug had ik dat en nu zie ik gewoon echt m'n rechter kant een heel mooi fysiek krijgen en m'n linker kant blijft knudde.

Met alles wat ik doe probeer ik links te gebruiken maar rechts blijf ik meer voelen ook gewoon buiten de training. Hoe kan dit? Er lijkt wel alsof m'n rechterkant anabolen heeft m'n linkerkant niet ofzo, echt het is heel frustrerend als je een beetje probeert te groeien.

Ik hoop dat iemand mij wat tips kan geven, ik ben wanhopig.
    dat is kut man,
    ik kan je helaas niet helpen.
    ik ben pas begonnen met KT en heb hier in veel mindere mate last van.

maar succes.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ja is klote hé, heb niet zoveel aan je antwoord maar bedankt voor je steun haha.

Ik hoop dat dé tip krijg binnekort en dat ik gelijkmatig kan groeien.

Comment

zolang je nog geen 2 jaar traint is het nutteloos om bezig te houden met dit soort dingen.

Comment

je moet ook besefen dat hoe jij je in de spiegel ziet heel anders is dan andere mensen je zien,

ik zie in de spiegel heel duidelijk dat mijn linkerborst groter is maar als ik dit tegen een ander zeg en ze aanspan, kijken ze er goed naar maar zien ze geen verschil.

dat heet spiegelbedrog.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Kuurtje nemen en altijd links injecteren of doorslikken
            1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Laat is foto zien

Comment

Begin je met isolatie oefeningen altijd aan de rechter kant?
                Probeer dan altijd met links te beginnen tijdens je sets

Comment

Als je links echt zwakker is, kijk met welk gewicht je je links en rechts kan trainen. Als je links zwakker is, dan moet je gewoon ook je rechter met het gewicht dat je links traint trainen. Dan word het voor rechts wel even makkelijker, maar zo werk je links wel bij. Bijv. met linker bicep kan ik 8 kilo tillen, en met rechter bicep 10 kilo. Dan zul je die rechter ook gewoon met 8 kilo moeten trainen.
                  Building to a better me

Comment

Check goed of je tijdens curl- en pushbewegingen niet 1 schouder er in gooit.
                    Hierdoor lopen bij mij, biceps, schouders, borst en traps volledig ongelijk.
                    Als je uitvoering +-perfect is dan doen wat ravenboy9 zegt..
                    Ssssmoking

Comment

Originally posted by melvinafca View Post
                      laat is foto zien
                      +1...
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

als ik vanaf boven naar mn armen kijk denk ik ook
                        'huh' maar double bicep in de spiegel is het gewoon hetzelfde..

Comment

Mijn linkse tricep is iets kleinder en iets minder sterk, ik merk het als ik een shirt aan hebt dat rechts strak zit en bij links is dan een beetje ruimte over Maar dat trekt wel bij
                          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by kevster View Post
                            +1...
                            +1.......

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              zolang je nog geen 2 jaar traint is het nutteloos om bezig te houden met dit soort dingen.
                              eens

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X