Whey shake en acne?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Whey shake en acne?

Hallo,

Ik heb wat last van acne(moet er antibioticum voor nemen) en ik vroeg me af of een whey shake dit alleen maar verergerd?

grtz

Daar heb je grote kans op ja, ik had er nooit last van acne, maar nu ik wheyshakes neem heb ik er toch wel een klein beetje last van, maar zal ook per persoon verschillen

Comment

met isolaat hebbek er zoiezo wel minder last mee, maar als je antibiotica inneemt ga je er geen last van hebben (was bij mij toch het geval)

Comment

Hydrolisaat nemen

Comment

ik ben erachter dat het bij mij niet door de shake komt maar dat het zweetbultjes zijn omdat ik te lang wacht met douche na het trainen
          Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

hm oke bedankt voor de reacties moet ng ff bedenken of ik het wel wil doen, niet dat het dan heel erg word..

Comment

Patricia, die hydrolisaat heeft ook gewoon de zelfde ''werking'' als de andere whey shakes? (Misschien domme vraag maar ik ken er niet zo veel van )

grtz

Comment

Alri Humapro is de oplossing. whey shakes schijt of pis je er grotendeels uit. hydrolisaat ook. bevat alleen kortere amino keten, bron is nog steeds melk. Humapro geeft veel betere resultaten dan whey. geen acne, geen opgeblazan gevoel, bijna 100% opname in je spieren. whey is so 2010 resultaten zijn er zeker. ik neem 3x per dag een volledige serving (3x 10 gram aminozuren per dag). Het effect is gelijk of zelfs beter dan 200 gr proteine per dag.

Comment

Alri Humapro is de oplossing. whey shakes schijt of pis je er grotendeels uit. hydrolisaat ook. bevat alleen kortere amino keten, bron is nog steeds melk. Humapro geeft veel betere resultaten dan whey. geen acne, geen opgeblazan gevoel, bijna 100% opname in je spieren. whey is so 2010 resultaten zijn er zeker. ik neem 3x per dag een volledige serving (3x 10 gram aminozuren per dag). Het effect is gelijk of zelfs beter dan 200 gr proteine per dag.

Comment

okej bedankt, dan zal ik daar eens voor kijken !

Comment

Originally posted by dedicated_athlete View Post
                      Een overmaat aan eiwit word omgezet naar vet, en pis je niet grotendeels uit. Als jij 100 gram eiwit 'teveel' per dag neemt, en jij pist daar 95 gram van uit, zou ik langs de endocrinoloog gaan, dan is er iets oprecht fout aan je nieren.
                      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by costina View Post
                        ik ben erachter dat het bij mij niet door de shake komt maar dat het zweetbultjes zijn omdat ik te lang wacht met douche na het trainen
                        Misschien dom van mij, maar ik douche altijd s´ochtends en vaak heb ik s´avonds na een training geen zin om te douchen omdat ik de volgende ochtend toch een douche neem. Dan pak ik alleen een douche als ik nog weg moet, kan dit dus een oorzaak zijn van puistjes?

Comment

Originally posted by Milestone View Post
                          Een overmaat aan eiwit word omgezet naar vet
                          Dit is wel heel makkelijk gezegd he

hangt er grotendeels vanaf hoe je voor de rest eet en traint.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                            Dit is wel heel makkelijk gezegd he

hangt er grotendeels vanaf hoe je voor de rest eet en traint.
                            Akkoord, maar om te stellen dat een overmaakt van eiwit uitgepist/gepoept word is ronduit belachelijk.
                            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X