Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik haat gasten die niet opruimen, ik baal er goed van en ik vind het asociaal.
En ja, ik ruim zelf altijd op en meestal dus ook van mijn voorganger die het weer af heeft laten weten.
En als hij dan met zeer zware gewichten heeft getraind, til ik me bijna een rugblessure, maar allee, de meesten zijn helaas liever lui dan moe.
ASO"S!
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Als ik bank gedrukt heb of shoulder press laat ik soms zitten, maar vaak ruim ik het wel op. Of ik leg de schijven er naast als het druk is, aangezien de persoon na mijn vaak toch die schijven weer nodig heeft.
Dus vaak alles opruimen, maar niet altijd. Dumbbells iig altijd, daar heb ik wel een hekel aan als ze die laten liggen..
ik ruim het ook niet meer op sinds de instrecteur mij ging schreeuwen dat ik gewichten niet opruimde terwijl voor zijn ogen mensen het gewoon laten liggen xD
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment