De bouw van je lichaam

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De bouw van je lichaam

Hallo iedereen,

Ik fitness nu 3,5 maand en ik zie al zelf dat ik iets wat gespierder ben geworden.
    Alleen mijn probleem is ik heb geen vet om in spier om te zetten.
    Ik ben 19 jaar, gewicht 71kilo en 11% vet.
    Fitness 3/4x in de week met elke week minimaal 45min cardio.
    Eet eigenlijk heel normaal voor mezelf.

Sochtends: 4 sneden brood, Whey

Smiddags: 6 Sneden brood

Savonds: avond eten AGV, Creatine(voor sporten), Whey

Wil mijn bouw gewoon stuk breder hebben, moet ik nu ineens elke dag frikandellen gaan eten?
    Als dit niet genoeg info geeft vraag maar raak.

hoop dat iemand mij kan helpen. Alle tips zijn welkom!

Gelukkig heb je ook geen vet nodig om spiermassa te winnen, vet omzetten in spieren is een fabeltje.

Ga meer eten, en dan vooral meer eiwitten en vetten.

Vetten: Eieren, Noten, Pindakaas, Vette Vis, Olijfolie, Avocado's.

Eiwitten: Vlees, Vis, Eieren, Zuivel, Shakes.

Koolhydraten: Volkorenbrood, Zilvervliesrijst, Pasta, Brinta/Havermout, Fruit (2 stuks)

En lees deze topics eens door:

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html

Comment

Originally posted by hen040 View Post
      Wil mijn bouw gewoon stuk breder hebben, moet ik nu ineens elke dag frikandellen gaan eten?
      !
      Nee... geen frikandellen, neem het advies van viranelly aan en doe er wat mee. Denk dat je heel ver komt als je wat beter op je voeding gaat letten! Succes
      Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by hen040 View Post
        Hallo iedereen,

ahahahahahaha
        next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Zomersticky lijkt me voor jou wel handig om te lezen. Vet zet niet om in spieren, je moet inderdaad veel gaan eten om breed te worden. Je eten zal alleen niet bestaan uit frikandellen.
          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

ik zou zeggen eet veel boterhammen bruin brood+ bijv ham. Ik eet 6x3 boterhammen met schouderham per dag als tussendoortje/snack en ik vind dat het werkt voor mij.

Comment

Wie heeft dat ooit bedacht, dat je het ene in het ander om kan zetten :s

Maar lees de stickies door over voeding. Daar zul je wss zien en hopelijk ook begrijpen dat frikandellen eten geen zin heeft en dat het gene wat je nu eet te weinig is.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                Gelukkig heb je ook geen vet nodig om spiermassa te winnen, vet omzetten in spieren is een fabeltje.

Ga meer eten, en dan vooral meer eiwitten en vetten.

Vetten: Eieren, Noten, Pindakaas, Vette Vis, Olijfolie, Avocado's.

Eiwitten: Vlees, Vis, Eieren, Zuivel, Shakes.

Koolhydraten: Volkorenbrood, Zilvervliesrijst, Pasta, Brinta/Havermout, Fruit (2 stuks)

En lees deze topics eens door:

http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/3...mersticky.html

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html
                wat wil je nog meer
                Beest in opleiding

Comment

Originally posted by Tigermuscle View Post
                  ik zou zeggen eet veel boterhammen bruin brood+ bijv ham. Ik eet 6x3 boterhammen met schouderham per dag als tussendoortje/snack en ik vind dat het werkt voor mij.
                  Beest in opleiding

Comment

Stel een behoorlijk eetschema op als je echt wilt bodybuilden. Bodybuilding is nu eenmaal gelinkt aan een goed voedingschema en daar hoort piet friet met zijn kraam niet bij.
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by costina View Post
                      Nee... geen frikandellen, neem het advies van viranelly aan en doe er wat mee. Denk dat je heel ver komt als je wat beter op je voeding gaat letten! Succes
                      Quote van de week, succes in ieder geval

Comment

Geweldig, kwam ooit eens een dikke vent naar mij toe in de gym om mij te vertellen dat ik nooit breed zou worden en hij wel omdat hij veel vet had dat hij kon omzetten, die kerel staat nu nog steeds op zn crosstrainer zonder enig resultaat:P

OT:
                        Stel idd een voedingsschema op en ga geen frikandellen eten
                        "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X