hulp bij

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp bij

hoi allemaal,

ik wilde graag even jullie advies inwinnen.

ik heb namelijk in december me 1e wedstrijd voor bodybuilding, en mijn vraag was met welke middelen ik het beste me lichaam kan scheren. voornamelijk me benen zitten helemaal onder het haar

wilde namelijk weten wat jullie ervaringen zijn en met welke middelen het beste resultaat is, zodat ik het daarna alleen maar hoef bij te houden

alvast bedankt

gr

martin

harsen lijkt me ?

Comment

je kan gewoon een scheermes pakken maar dan moet je er wel voor zorgen dat de huid niet gaat iriteren, anders is de tondeuse altijd nog mijn beste vriend

Comment

In ieder geval geen ontharingscreme, dat is rommel.

Als je het met scheermesjes doet, dan kan je beter vrouwenmesjes doen. Handigste is Gillette Venus Breeze (zolang dat paarse erop zit, kan je je onmogelijk snijden). Bultjes krijg je daar ook niet zo snel mee (al heb je daar ook spray tegen, werkt prima).

Maar harsen is toch het netste. En harsen moet je laten doen... zelf doen is drama, zeker als je er nog geen handigheid in doet.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
          Maar harsen is toch het netste. En harsen moet je laten doen... zelf doen is drama, zeker als je er nog geen handigheid in doet.
          Precies. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een dame ontmoet die zelf een Brazilian wax heeft gedaan.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have ā€œawesome techniqueā€ are usually the biggest disastersā€”their ego just doesnā€™t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Precies. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit een dame ontmoet die zelf een Brazilian wax heeft gedaan.

Ik zou zeggen emlazalf smeren half uur wachten en dan lekker waxen. Je kunt het ook door iemand laten doen die met touwtjes doet dat is nog beter sneller en geen bult Es'.

Comment

Ik heb me vandaag nog zelf geharst, al die haren scheuren eraf jongen. Sommige plaatsen gaat het netjes sommige heb je stoppels omdat het haar eraf is gescheurd, sommige plaatsen lijken onmogelijk. Harsen moet je echt laten doen, geloof me :P Ik heb ook nog die ontharingscreme gebruikt erna, werkt ook niet perfect. Tondeuse is gewoon het chillste, maar je houd wel stoppels over en het lijkt alsof de haren steeds dikker worden. Scheren heb je ook een net resultaat, maar voor je het weet is het niet meer bij te benen en worden de haren sterker en sterker.
              Building to a better me

Comment

Originally posted by ravenboy9 View Post
                het lijkt alsof de haren steeds dikker worden. .
                ze worden ook steeds dikker

Comment

Ben het met de rest eens, harsen of epileren zijn zeer effectieve methodes. De haartjes worden er ook dunner van en elke keer wordt het minder pijnlijk. Zorg wel voor goede hygiƫne en scrub je regelmatig, anders kun je ingegroeide haren krijgen.
                  Er zijn ook andere, permanentere methodes zoals een laserbehandeling. Ik ben zelf op dit moment aan het kijken naar de Lumea van Philips, dat is een apparaat waarmee je jezelf thuis een laserbehandeling kunt geven. Die is ongetwijfeld minder krachtig dan in de salon maar wel een stuk goedkoper.
                  Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

oke bedankt allemaal

denk dat ik voor de eerste keer toch maar een tondeuse pak :P.
                    en daarna maar ga bijhouden dmv harsen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X