Aders

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zo te zien heb ik aders zitten waar iemand anders ze aders niet heeft zitten in me leuter

ot: aders zijn bruut
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
      Zo te zien heb ik aders zitten waar iemand anders ze aders niet heeft zitten in me leuter

inderdaad! in stijve toestand zijn mijn aders daar nog meer zichtbaar dan op me armen
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
        inderdaad! in stijve toestand zijn mijn aders daar nog meer zichtbaar dan op me armen
        Citaat: 'inderdaad', jijhebt net even geprobeerd gotcha
        Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post

LOL xD

Comment

Ik ben een en al ader. Zichtbaar op biceps, triceps, schouders, borst, traps, onderarmen, handen, buik, bovenbenen, kuiten, voeten.

Comment

niets is zo mooi als een dikke ader van je schouders tot aan je biceps zichtbaar
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                niets is zo mooi als een dikke ader van je navel tot aan je eikel zichtbaar
                heb hem ffies veranderd.
                als ik naar de wc ga ie ik ook gewoon een ader lopen, kan niet herinneren wanneer die er gekomen is maar hij zit er wel al een tijdje (dan heb ik het wel over die ader xD)

Als ik armen naast elkaar houd van mij zelf lopen die aders erg ongelijk en lijkt het nergens naar
                Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Jazeker, het is levensgevaarlijk! De kans bestaat dat de druk in je aders zo hoog oploopt dat je explodeert. Dan zit alles en iedereen binnen een straal van 12 meter onder het bloed, ingewanden en andere troep.

Nee, het is niet gevaarlijk.

Dit is helemaal geen vraag om mee te lachen aangezien dit zeker en vast gevaarlijk kan zijn en een symptoom kan zijn van een trombose. Ik heb het zelf vorig jaar meegemaakt, merkte namelijk dat mijn aders in men 1 arm er tijdens het trainen enorm begonnen uit te puilen, snel genoeg later bleek dat ik met een volledig dichtgeslibte trombose ter hoogte van mijn schouder zat, te wijten aan -naast een iets geboren grotere aanleg ervoor- spieren die door het te trainen men ader hadden zitten vernauwen.

Ik ga nu niet beweren dat dit automatisch iets is waarvoor men schrik moet hebben elke keer men een adertje ziet, aangezien het idd in 99% van de gevallen gewoon over vet%, genen, dikte v/d huid, ... gaat. maar na enkele maanden met bloedverdunnners en 1 rib minder kan ik je zeker en vast zeggen dat dat best wel 'gevaarlijk' kan zijn.

Comment

[quote=crescere;854556]
                    Ik ga nu niet beweren dat dit automatisch iets is waarvoor men schrik moet hebben elke keer men een adertje ziet, aangezien het idd in 99% van de gevallen gewoon over vet%, genen, dikte v/d huid, ... gaat. maar na enkele maanden met bloedverdunnners en 1 rib minder kan ik je zeker en vast zeggen dat dat best wel 'gevaarlijk' kan zijn.[/quote]

Hm, volgens mij doe je dat juist wel gabber!

99,9% is het gewoon aanleg, niets meer of minder.
                    De een is nu eenmaal droger als de ander en daardoor zijn aders ook veel meer aan de oppervlakte te zien.

Comment

[QUOTE=Snuff-Sann;854574]
                      Originally posted by crescere View Post
                      Ik ga nu niet beweren dat dit automatisch iets is waarvoor men schrik moet hebben elke keer men een adertje ziet, aangezien het idd in 99% van de gevallen gewoon over vet%, genen, dikte v/d huid, ... gaat. maar na enkele maanden met bloedverdunnners en 1 rib minder kan ik je zeker en vast zeggen dat dat best wel 'gevaarlijk' kan zijn.[/quote]

Hm, volgens mij doe je dat juist wel gabber!

99,9% is het gewoon aanleg, niets meer of minder.
                      De een is nu eenmaal droger als de ander en daardoor zijn aders ook veel meer aan de oppervlakte te zien.
                      tjah, 99% van de moedervlekken zijn ook geen kanker, maar dat betekent niet dat moedervlekken ongevaarlijk zijn hé. Al zeker als je in een verhoogde gevarengroep zit door het fitnessen (zoals iedereen hier).

Ik heb vroeger ook nooit maar dan ook nooit iets voorgehad, altijd alles perfect in orde. Moest ik toen geweten hebben dat je zoiets kunt krijgen van te trainen, dan had ik ook minder miserie gehad.

Daarom zeg ik: niks om bang van te zijn, maar wel een handig weetje om te weten, en al zeker en vast op een forum als dit.

Comment

[quote=crescere;854601]
                        Originally posted by Snuff-Sann View Post
                        tjah, 99% van de moedervlekken zijn ook geen kanker, maar dat betekent niet dat moedervlekken ongevaarlijk zijn hé. Al zeker als je in een verhoogde gevarengroep zit door het fitnessen (zoals iedereen hier).

Ik heb vroeger ook nooit maar dan ook nooit iets voorgehad, altijd alles perfect in orde. Moest ik toen geweten hebben dat je zoiets kunt krijgen van te trainen, dan had ik ook minder miserie gehad.

Daarom zeg ik: niks om bang van te zijn, maar wel een handig weetje om te weten, en al zeker en vast op een forum als dit.
                        Ik ga volgende week op vakantie naar Australie.
                        99,9% gaan de vliegreizen altijd goed, maar dat betekent niet dat je niet kan neerstorten in de zee en kan worden opgevreten door een paar hongerige witte mensehaaien.

PFFFFFF, kerel, grow up!
                        Je maakt leden onnodig bang met je weetjes om te weten. Er is slechts een hele kleine kans dat zoiets kan voorkomen en dan ga jij het hier op een vrij dichtbevolkt forum even aansnijden.
                        En waar hebben we het eigenlijk over, aderen die je kunt zien.

Comment

Originally posted by crescere View Post
                          Dit is helemaal geen vraag om mee te lachen aangezien dit zeker en vast gevaarlijk kan zijn en een symptoom kan zijn van een trombose. Ik heb het zelf vorig jaar meegemaakt, merkte namelijk dat mijn aders in men 1 arm er tijdens het trainen enorm begonnen uit te puilen, snel genoeg later bleek dat ik met een volledig dichtgeslibte trombose ter hoogte van mijn schouder zat, te wijten aan -naast een iets geboren grotere aanleg ervoor- spieren die door het te trainen men ader hadden zitten vernauwen.

Ik ga nu niet beweren dat dit automatisch iets is waarvoor men schrik moet hebben elke keer men een adertje ziet, aangezien het idd in 99% van de gevallen gewoon over vet%, genen, dikte v/d huid, ... gaat. maar na enkele maanden met bloedverdunnners en 1 rib minder kan ik je zeker en vast zeggen dat dat best wel 'gevaarlijk' kan zijn.
                          Ben jij dit?

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                          - Dave Tate

Comment

"Moest ik toen geweten hebben dat je zoiets kunt krijgen van te trainen, dan had ik ook minder miserie gehad"
                            Bull shit,dan had je het later wel gekregen.Heel naar dat je dit hebt of had,maar ga niet lopen klagen op deze manier enz.

Comment

Ma hein? wa voor idioote ketten zijn jullie??

Eérst lacht ge met het feit dat er hier iemand zelfs maar een medische vraag over uitpuilende aders durft te stellen. En dan komen er kinderachtige fotootjes en idioote reacties wanneer er iemand gewoon zelf uit ondervinding laat weten dit altijd eventueel de beginnende de symptomen van een trombose KUNNEN zijn.

Ah oei nee sorry, duuuidelijk mijn fout om dat te posten! Voor moest ik hier -voor één of andere reden?- op iemand zijn teentjes zou trappen...

@inferno: bedankt voor je informatieve, constructieve en vóóral volwassen bijdrage aan deze thread!

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              PFFFFFF, kerel, grow up!
                              @S-S: wederom bedankt! Na inzien staat mijn post vol! van de kinderachtige opmerkingen...

Den tijd dat dit forum nog informatief en volwassen was is percies ook al even voorbij...

Comment

Den tijd dat dit forum nog informatief en volwassen was is percies ook al even voorbij...
                                En de tijd dat er normaal nederlands getikt werd ook.
                                Building to a better me

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X