Arm blessure

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Bedankt voor je post.

Ik zal dat de komende 2 weken proberen, en dan nog icm rust. Als het over 2 weken nog pijn doet ga ik trainen...

Dan maar pijn!

Comment

Originally posted by Vale46NL View Post
      Bedankt voor je post.

Ik zal dat de komende 2 weken proberen, en dan nog icm rust. Als het over 2 weken nog pijn doet ga ik trainen...

Dan maar pijn!
      En dan maar alles kapot?
      Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Volgens mij is dat het nu ook al...

11 weken last is imho echt niet normaal.

Loop al een week of 7 bij de fysio, heb al 3 weken rust gehad, en daarna 1 weekje (licht) mijn biceps getraind, en heb nu alweer 2 weken rust en nog steeds pijn.

Volgens mij heb ik gewoon mijn bicep verropt.

Probleem is gewoon dat ik op zich best sterk ben/ was, maar mijn pezen (nog) niet (weer).

Ik kan alles behoorlijk zwaar doen, totdat ik een blessure krijg zoals nu. Het is lastig te bepalen hoe zwaar je kan gaan zonder dat je geblesseerd raakt... Bankdrukken met dumbells (dumbell chest press?) kan ik bijvoorbeeld wel (3x8) met 2x 36kg, en een chest press op zo'n apparaat met 85, alleen denk ik niet dat mijn pezen dat leuk gaan vinden... Opzich heb ik tijdens dat soort oefeningen geen last van mijn biceps, eigenlijk is het gewoon heerlijk, maar ik ontzie de komende 2 weken alles nog wel ff...

Ik durf er ook niet echt omheen te trainen, maar dat kan ik ook nog proberen...

Probleem is dat het bij mij meestal zo zwaar mogelijk, of niks is. Licht trainen voegt imho niks toe. Dan blijf ik liever thuis.

Comment

Nou, een update.

Ik moet binnen nu en 2 weken naar het ziekenhuis voor een scan/ echo.

Comment

Sterkte man, hoe rot het ook is om niets te doen: je gezondheid gaat voor.
            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

gewoon lekker rustig trainen in het begin,werk aan je techniek en niet aan het gewicht en dan rustig maar zeker steeds zwaarder als je het zo doet dan kan je haast nie gebleseerd raken.veel suc6

Comment

Originally posted by showtime View Post
                gewoon lekker rustig trainen in het begin,werk aan je techniek en niet aan het gewicht en dan rustig maar zeker steeds zwaarder als je het zo doet dan kan je haast nie gebleseerd raken.veel suc6
                Maar eerst volledig herstellen! Het is niet je leeftijd, want er zijn genoeg bodybuilders van jouw leeftijd, maar de belastbaarheid. Als de belasting groter is dan de belastbaarheid krijg je problemen. Het zou een peesontsteking kunnen zijn met betrokkenheid van de omliggende weefsels (pezen hebben geen bezenuwing, dus pijn komt vanuit omliggende weefsels. En als jij pijn krijgt met het naar buiten draaien van je arm dan klinkt dat als je biceps inderdaad, aangezien dat een van zijn functies is. Risico als je door blijft trainen is dat je pees knapt en dan ziet het er vrij gek uit en verlies je dus je biceps functie.
                Train hard or go hormone

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X