buikspieren trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• buikspieren trainen

yuu,,

ik train 3 dagen in de week(maandagn - woensdag - vrijdag), zou ik op dinsdag en donderdag alleen mijn buikspieren kunnen trainen ?

normaal doe ik 2x in de week buikspiern maar ik heb er echt nooit meer zin in na de rest

Kan ik die trainen op dinsdag en donderdag of moet lichaam dn rusten ?

grtz

Natuurlijk kan je die op dinsdag en donderdag trainen, zou alleen geen buikspieren de dag na je rug trainen. En je kan ze harder aanpakken omdat je je energie niet aan andere spiergroepen hoeft te besteden, zo denk ik er tenminste over.

Comment

Waarom 2x per week pak gewoon 1x in de week je abs als je alles 1x doet. Deze worden door veel andere zware oefeningen namelijk ook al flink aangespannen.
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
        Waarom 2x per week pak gewoon 1x in de week je abs als je alles 1x doet. Deze worden door veel andere zware oefeningen namelijk ook al flink aangespannen.
        ik doe om de week 3 spiergroepen 2 keer per week

Comment

Ik heb ook de persoonlijke voorkeur om abs 2 keer per week te trainen (soms zelfs drie keer). Dit geld bij mij ook voor kuiten. Waarom? Geen idee, is altijd al zo geweest en ga er goed op.

Persoonlijk train ik ook op maandag/woensdag/vrijdag, en doe vaak cardio op dinsdag en donderdag. Voor/na die cardio pak ik dan een 5-15 tal setjes abs (hoeveelheid sets hangt af van de intensiteit)
          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X