trainen/eten vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• trainen/eten vraagje

ok dus stel je het volgende vor, je zit in de bulk
    je hebt heel de dag door omstandigheden niet geweldig goed gegeten .
    je hebt anderhalf uur de tijd om te gaan trainen of je kan naar huis gaan en stevig eten. normaal denk je eerst trainen daarna stevig eten, maar het is al wat later je moet de dag erna vroeg op. dus na de training kan je nog 1 maalijd nemen of je neemt 2 maaltijden en geen training. wat zou je kiezen?
    mss is het afhankelijk van hoevaak je bent gaan trainen enz, maar in het algemeen? want deze situatie komt bij mij wel eens voor.

mvg
    powerliftcompetitie PR's SQ: 145 --- BP : 112,5 --- DL: 190

trainuh!
    eten en slapen is heel belangrijk maar trainen komt toch boven alles uit + je zou een hele train dag in 1 uur kunnen doen.

Comment

ik zou gaan trainen en een hele grote maaltijd erna nemen of ervoor zorgen dat ik voor me training al goed genoeg heb gegeten.
      Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Beter plannen zodat je niet in tijdnood komt
        "No matter how hard your day's may seem there are better day's coming. So stick your chest out, keep your head up and stay strong. "

Comment

gewoon trainen en daarna een gigantische maaltijd die meer lijkt op een epic meal

zorg gewoon dat je altijd wat wheypoeder en een shakebeker op school/werk hebt staan zodat je iedergeval ff een shake kunt nemen voor het trainen.
          en koop in de kantine van je werk/school ff een banaan voor het trainen.

simpel zat lijkt mij toch
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sowieso trainen! Zonder het trainen komt er geen spiermassa bij he
            BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X